Mikä lehva? Mä yritin katella uusinta IT lehvaa netistä mutta oli kyllä niin tylsä ja huono versio verrattuna vanhaan, että jäi pahasti kesken.Kauhuleffa, itsetehtyä paahdettua leipää punajuurilevitteellä Namskis vaan
Wrong Turn 6Mikä lehva? Mä yritin katella uusinta IT lehvaa netistä mutta oli kyllä niin tylsä ja huono versio verrattuna vanhaan, että jäi pahasti kesken.
Mä en oo oikein ikinä päässyt sisälle noihin leffoihin (wrong turn) kun niissä vaan paetaan paikasta toiseen jotain örkkejä tai niin ainakin muistelen Yritin kyllä muutaman ensimmäisen osan kattoa mutta nekin jäi yrityksiksWrong Turn 6
Noista leffoista ainakin oppii ettei kannata nakuilla & naiskenella metsässä, rannalla/ telttailualueella yms eikä kääntyä väärään suunraan
Mie en viellä oo kahtonut uutta IT elokuvaa,moni onkin kai sanonut että on huonompi.
No joo,eihä noissa oo muuta kuin nakuilua ja järjetöntä tappamista ja silppomista,ihmissyöntiä,kannabaalimutantteja / epämuodostuneita yökMä en oo oikein ikinä päässyt sisälle noihin leffoihin (wrong turn) kun niissä vaan paetaan paikasta toiseen jotain örkkejä tai niin ainakin muistelen Yritin kyllä muutaman ensimmäisen osan kattoa mutta nekin jäi yrityksiks
Joo samaa mä muistelen ja ei sellanen ees pelota Amityvillen uusinta oon ootellunna jo kohta vuoden vaan ei sitä vieläkään näy...se saattaa jopa pelottaa, ainakin trailer oli pelottavaNo joo,eihä noissa oo muuta kuin nakuilua ja järjetöntä tappamista ja silppomista,ihmissyöntiä,kannabaalimutantteja / epämuodostuneita yök
Juuh,noi leffat on semmosia aivot narikkaan leffoja Lähinnä huvittaaJoo samaa mä muistelen ja ei sellanen ees pelota Amityvillen uusinta oon ootellunna jo kohta vuoden vaan ei sitä vieläkään näy...se saattaa jopa pelottaa, ainakin trailer oli pelottava
*nappaa puolet nameista ja pinkoo karkkuun*Suklaata ja draculaa
*Kamppaa karkkivarkaan lattiaan ja hyppää hajareisin päälle istumaan**nappaa puolet nameista ja pinkoo karkkuun*
*Kamppaa karkkivarkaan lattiaan ja hyppää hajareisin päälle istumaan*
Kuinkahan monta punkkupulloa mä olen tyhjentänyt ihan yksin. Tai siis "vain" nettiseurassa. Iwebin suomihuone ja viikonlopun juomingit.Mulla olis punkkua mutta en viitsi juoda sitä yksin.
En ostanut sitä.
Haahaa miten sä voit muka makuulla jatkaa juoksua? Taisit sitten avatakin sen punkun ja oot niin tuhannen tuiskeessa ettet ees huomaa millon oot vaakatasossa?Mulla olis punkkua mutta en viitsi juoda sitä yksin.
En ostanut sitä.
*kaataa Ellun nurin ja jatkaa juoksua*
Nousen ylös. Sä olet niin köykänen että mua ei hetkauta.Haahaa miten sä voit muka makuulla jatkaa juoksua? Taisit sitten avatakin sen punkun ja oot niin tuhannen tuiskeessa ettet ees huomaa millon oot vaakatasossa?
Päivää, ah viikonloppu.
Pullossa luki että sopii lihan, sienien tai juuston kera. Mä en osta valkkaria tai punkkua. Jos ostan niin se on kuoharia.Kuinkahan monta punkkupulloa mä olen tyhjentänyt ihan yksin. Tai siis "vain" nettiseurassa. Iwebin suomihuone ja viikonlopun juomingit.