The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs tässä,viellä jalkapuolena hypin yhellä jalalla tai taaperran varovasti kahdella :unsure: hissun kissun :D
Onneksi huomenna on vapaata.
Kipeetä tekkee lihakset
..vaapulavissun:D

Se sun luomioperaatio vielä äkistää ja vastustaa? Onko rasittuessa kovinkin arka*puhaltaa pipiseen*? Huomennapa sitten oot Sheeban kuningattarena siellä, lekottelet ja lepäilet ja annat mister Kais'n toteuttaa kaikki pienet toiveesi:)

Veikkaan ettei hän pane vastaan :)...
..tai siis panee kyllä..ja vastaankin..ööhm:oops:...sopivastikivastijasilleestinätisti ja mä meen mököttämään ton koneen päälle nyt:notworthy:...
 
..vaapulavissun:D

Se sun luomioperaatio vielä äkistää ja vastustaa? Onko rasittuessa kovinkin arka*puhaltaa pipiseen*? Huomennapa sitten oot Sheeban kuningattarena siellä, lekottelet ja lepäilet ja annat mister Kais'n toteuttaa kaikki pienet toiveesi:)

Veikkaan ettei hän pane vastaan :)...
..tai siis panee kyllä..ja vastaankin..ööhm:oops:...sopivastikivastijasilleestinätisti ja mä meen mököttämään ton koneen päälle nyt:notworthy:...
Jep jep,tikit pikkasen viellä aristaa + jalkojen lihakset on rasittunut ja helevetin kipeet,kantapää,toisen jalan pohje& reisi huutaa kivusta,kun kävelee,istuu,nousee ylös,nostaa jalkaa.... :(:confused:

Joo huomenna iisibiisi päivä :D
 
vierailija
Ei mun persiissä kasva karvoja!!! :eek:
Saanko olla ilkeä? Siis todellakin ilkeä?

Sinä odotat miestä joka hakkaa mahdollisimman vähän.
Tinkuliini odottaa miestä jonka mielestä suihinotto on parasta maailmassa.

Kummankaan maailmassa ei ole tilaa miehelle joka tykkää. Sinusta itsestäsi.

Kukaan nainen maailmassa ei tykkää minusta olemattomien panotaitojeni vuoksi.
Ei myöskään suuren (pienen) mulkkuni vuoksi.
Joten täytyy löytää semmoinen joka tykkää minusta itseni vuoksi.

Juu, suihin on otettu, muijaa en muista hakanneeni, mutta naisia joita kehtaisin esitellä äidilleni ei kasva joka oksalla.
Olenko minä mies jonka kehtaat esitellä isällesi?
 
Jep jep,tikit pikkasen viellä aristaa + jalkojen lihakset on rasittunut ja helevetin kipeet,kantapää,toisen jalan pohje& reisi huutaa kivusta,kun kävelee,istuu,nousee ylös,nostaa jalkaa.... :(:confused:

Joo huomenna iisibiisi päivä :D
Voi sua kinkkaajaa, arvaahan sen että paikat menee ihan jökkiin kun joutuu varomaan ja samalla kuitenki ja tietenkin jäkistää... Pistähän tilaukseen rauhallista jalkahierontaa, vois tehdä tosi ihanaa:)...jos et oo herkästi kutiava tapaus sillä silloin se tekee ihanankamalaa:D:unsure:
 
Saanko olla ilkeä? Siis todellakin ilkeä?

Sinä odotat miestä joka hakkaa mahdollisimman vähän.
Tinkuliini odottaa miestä jonka mielestä suihinotto on parasta maailmassa.

Kummankaan maailmassa ei ole tilaa miehelle joka tykkää. Sinusta itsestäsi.

Kukaan nainen maailmassa ei tykkää minusta olemattomien panotaitojeni vuoksi.
Ei myöskään suuren (pienen) mulkkuni vuoksi.
Joten täytyy löytää semmoinen joka tykkää minusta itseni vuoksi.

Juu, suihin on otettu, muijaa en muista hakanneeni, mutta naisia joita kehtaisin esitellä äidilleni ei kasva joka oksalla.
Olenko minä mies jonka kehtaat esitellä isällesi?
Saat olla ilkeä mutta miksi pitää olla ilkee? Miksei voi olla nätisti ja kiltti?
Enkä mä oota miestä joka hakkais mahdollisimman vähän vaan toivon joskus kohtaavani sellaisen joka ei edes ajattelis tehdä moista.:unsure:
 
Tässä vois oikeesti jo vaikka lähteä ruttaamaan tyynyt taas tärviölle mutkurutku...miten ihmeessä toi kone keksi just nyt ryhtyä hankalaks?! Ei tajuu! Junttaa vaan tuossa yhdessä ja samassa halvatun kohdassa vaikkatekismitäihmettäkummaa!:cautious:

Osaa pestä pyykkiäkään ennää:notworthy:...ihan puishuono oon(n)

Vois muuten joutessaan vaikka erehtyä syömäänki jotain pienesti :)
 
vierailija
Saat olla ilkeä mutta miksi pitää olla ilkee? Miksei voi olla nätisti ja kiltti?
Enkä mä oota miestä joka hakkais mahdollisimman vähän vaan toivon joskus kohtaavani sellaisen joka ei edes ajattelis tehdä moista.:unsure:
Kun tapasin vaimoni, niin tulevalla appiukolla oli iso alkoholiongelma.
Kun tapasin hänet niin sanoin moi, olen tuleva vävysi ja lastenlastesi isä.
Vaimo ja anoppi (siis myöhemmin) olivat kauhuissaan koska kukaan ei puhu hänelle noin saamatta turpaansa.
Minä puhuin.
Tupaani en saanut koskaan.
 
vierailija
Saat olla ilkeä mutta miksi pitää olla ilkee? Miksei voi olla nätisti ja kiltti?
Enkä mä oota miestä joka hakkais mahdollisimman vähän vaan toivon joskus kohtaavani sellaisen joka ei edes ajattelis tehdä moista.:unsure:
Kun tapasin vaimoni, niin tulevalla appiukolla oli iso alkoholiongelma.
Kun tapasin hänet niin sanoin moi, olen tuleva vävysi ja lastenlastesi isä.
Vaimo ja anoppi (siis myöhemmin) olivat kauhuissaan koska kukaan ei puhu hänelle noin saamatta turpaansa.
Minä puhuin.
Turpaani en saanut koskaan.
 
Kun tapasin vaimoni, niin tulevalla appiukolla oli iso alkoholiongelma.
Kun tapasin hänet niin sanoin moi, olen tuleva vävysi ja lastenlastesi isä.
Vaimo ja anoppi (siis myöhemmin) olivat kauhuissaan koska kukaan ei puhu hänelle noin saamatta turpaansa.
Minä puhuin.
Turpaani en saanut koskaan.
Onkohan se alkoholiongelma perinnöllistä?
Appiukosta vävyyn.
 
Tässä vois oikeesti jo vaikka lähteä ruttaamaan tyynyt taas tärviölle mutkurutku...miten ihmeessä toi kone keksi just nyt ryhtyä hankalaks?! Ei tajuu! Junttaa vaan tuossa yhdessä ja samassa halvatun kohdassa vaikkatekismitäihmettäkummaa!:cautious:

Osaa pestä pyykkiäkään ennää:notworthy:...ihan puishuono oon(n)

Vois muuten joutessaan vaikka erehtyä syömäänki jotain pienesti :)
Oma pyykkikoneeni vaatii aina jonkinlaisen seremonian että edes käynnistyy. En tiijä, kaikkeen yleensä perseestä perämoottoriin löytää vastauksen netistä mutta kukaan, ei kukaan tiedä miten pesukone toimii.
Kiinasta olen nyt tilannut suitsukkeita ja semmosia vitun pieniä puita Japanista. Niitä tikkuja ko laitan niitten vitun pienten puijen ruukuun pystyyn palamaan ja lausun opettelemani jo ammoin unohdetun mandariinikiinan loitsun niin joskus, joskus pesukone käynnistyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä