The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Nii-i mitä tästä opimme? Viina ei ole viisasten tai kenenkään juoma, jutut vaihtuu pullosta alapäihin ja sieltä suoraan taskuveenuksiin alta nanosekunnin:unsure:

Raitistu!!
Älä puhu mittään, en edes tiijä mikä taskuveenus on.
Tavallisesta pillusta mulla on vähän hajua.

Sanot, että raitistu. Mä sanon, että sinä ehkä kaadat maahan enemmän alkoholia kuin minä suuhuni.
 
Älä puhu mittään, en edes tiijä mikä taskuveenus on.
Tavallisesta pillusta mulla on vähän hajua.

Sanot, että raitistu. Mä sanon, että sinä ehkä kaadat maahan enemmän alkoholia kuin minä suuhuni.
o_O

Emmä juo tai kaatele maahan yhtään mittään...tossa välillä teki mieli ostaa punkkupullo mutta jätin senkin ostamatta...ei tee enää mieli ollenkaan niin paljon, että ees vähän ottasin.

mutta nyt suihkuun--->
 
vierailija
Nii-i mitä tästä opimme? Viina ei ole viisasten tai kenenkään juoma, jutut vaihtuu pullosta alapäihin ja sieltä suoraan taskuveenuksiin alta nanosekunnin:unsure:

Raitistu!!
Viina nimenomaan on viisasten juoma.
Tarkoittaa sitä, että tyhmien ei pitäisi ottaa.

Pyyntöäsi raitistumisesta en aio noudattaa.
Sinulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä minua moisella tavalla.
 
Viina nimenomaan on viisasten juoma.
Tarkoittaa sitä, että tyhmien ei pitäisi ottaa.

Pyyntöäsi raitistumisesta en aio noudattaa.
Sinulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä minua moisella tavalla.
allright man, no jatka sitten samaan malliin(y) ja olet oikeassa, mulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä ketään raitistumaan, se valta on ainoastaan sulla mutta sen käyttäminenkin on sullekin hankalampaa mitä kauemmin ja enemmän juot...mutta jokainenhan meistä valitsee omat tapansa elää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
allright man, no jatka sitten samaan malliin(y) ja olet oikeassa, mulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä ketään raitistumaan, se valta on ainoastaan sulla mutta sen käyttäminenkin on sullekin hankalampaa mitä kauemmin ja enemmän juot...mutta jokainenhan meistä valitsee omat tapansa elää.
Sinulla on valtaa.
Tai minä voin valita olenko kanssasi vai viinan kanssa.
Elämä on täynnä valintoja. Kaikki niistä eivät ole hyviä.
 
Mä olen tässä tullut sellaiseen tulokseen että meidän uuteen kotiin tulee kylpyamme.

Ois ihana lillua altaassa pitkään kynttilänvalossa aina kun vähääkään viluttaa.
Mä haluaisin kanssa ammeen!!:love: Ihana ois talvellakin hämärässä laittaa sinne kunnon vaahtokylpy ja kynttilöitä kylpyhuoneeseen ja mennä sinne kuumaan veteen lämmittelemään:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä