imisit?
herttileijaa kirjoitinko mä todellakin noin?
imisit?
herttileijaa kirjoitinko mä todellakin noin?
Tämähän meni ihan mukkelismakkelis.Tuskin, hommaa taskuveenus.
Nii-i mitä tästä opimme? Viina ei ole viisasten tai kenenkään juoma, jutut vaihtuu pullosta alapäihin ja sieltä suoraan taskuveenuksiin alta nanosekunninTämähän meni ihan mukkelismakkelis.
Viinapullohan vain piti saada. Ja te alatte puhumaan sukupuolielimistä.
Ei se oo alkossakaan niitten omaan käyttöön.Saako sitä ostaa edes muuten ku omaankäytöön?
Miehä oon viaton enkeli
Sää ja softy kirjotteletta paljon tuhmemmin
Älä puhu mittään, en edes tiijä mikä taskuveenus on.Nii-i mitä tästä opimme? Viina ei ole viisasten tai kenenkään juoma, jutut vaihtuu pullosta alapäihin ja sieltä suoraan taskuveenuksiin alta nanosekunnin
Raitistu!!
Älä puhu mittään, en edes tiijä mikä taskuveenus on.
Tavallisesta pillusta mulla on vähän hajua.
Sanot, että raitistu. Mä sanon, että sinä ehkä kaadat maahan enemmän alkoholia kuin minä suuhuni.
Viina nimenomaan on viisasten juoma.Nii-i mitä tästä opimme? Viina ei ole viisasten tai kenenkään juoma, jutut vaihtuu pullosta alapäihin ja sieltä suoraan taskuveenuksiin alta nanosekunnin
Raitistu!!
mitä nyt pillulla yleensä tehdään
allright man, no jatka sitten samaan malliin ja olet oikeassa, mulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä ketään raitistumaan, se valta on ainoastaan sulla mutta sen käyttäminenkin on sullekin hankalampaa mitä kauemmin ja enemmän juot...mutta jokainenhan meistä valitsee omat tapansa elää.Viina nimenomaan on viisasten juoma.
Tarkoittaa sitä, että tyhmien ei pitäisi ottaa.
Pyyntöäsi raitistumisesta en aio noudattaa.
Sinulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä minua moisella tavalla.
Ei ! Tarkoitin seksuaalisia juttujaKustaan?
Kissat on ihania, ihanan omapäisiä ja koko maailman valtiaita!
Ei ! Tarkoitin seksuaalisia juttuja
Oih ammeMä olen tässä tullut sellaiseen tulokseen että meidän uuteen kotiin tulee kylpyamme.
Ois ihana lillua altaassa pitkään kynttilänvalossa aina kun vähääkään viluttaa.
Mä olen tässä tullut sellaiseen tulokseen että meidän uuteen kotiin tulee kylpyamme.
Tuota en muuten ajatellut lainkaan. Sekin on hyvä juttu! Sit voisi käydä välillä saunasta vilvoittelemassa.Kylmässä vedessä on kiva lillua
Sinulla on valtaa.allright man, no jatka sitten samaan malliin ja olet oikeassa, mulla ei ole valtaa tai taitoa käskeä ketään raitistumaan, se valta on ainoastaan sulla mutta sen käyttäminenkin on sullekin hankalampaa mitä kauemmin ja enemmän juot...mutta jokainenhan meistä valitsee omat tapansa elää.
Mä haluaisin kanssa ammeen!! Ihana ois talvellakin hämärässä laittaa sinne kunnon vaahtokylpy ja kynttilöitä kylpyhuoneeseen ja mennä sinne kuumaan veteen lämmittelemäänMä olen tässä tullut sellaiseen tulokseen että meidän uuteen kotiin tulee kylpyamme.
Tuota en muuten ajatellut lainkaan. Sekin on hyvä juttu! Sit voisi käydä välillä saunasta vilvoittelemassa.
Laita se vaikka olohuoneeseen, voi kattella vaikka telkaa samallaMä olen tässä tullut sellaiseen tulokseen että meidän uuteen kotiin tulee kylpyamme.
Sinulla on valtaa.
Tai minä voin valita olenko kanssasi vai viinan kanssa.
Elämä on täynnä valintoja. Kaikki niistä eivät ole hyviä.
Meinasin ehottaa että kokeile ja mee uppeluksiin kokonaan veden alle, mutta eiks se ois jo aika ilkeetä?Käykö mulkulle samalleen ku sormille jos liottaa sitä pitkään vedessä?