The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Okei, mun pyykkääminen tältä päivältä sai sitten olla tässä (y)

Keskeytin koko pärräämisen.
Hitusina onneks vaatteet eivät olleet, tositositosi hyvin pestyjä ainakin...mutä nyt ei sitten kuitenkaan huuhdeltuja:notworthy:...leväytin kuivumaan ja pistin koneen yksinänsä linkous- ohjelmalle jos vaikka erehtyis toimimaan ja tyhjentymään..

Pesen huomenna uudestaan.
:notworthy:
 
vierailija
Okei, mun pyykkääminen tältä päivältä sai sitten olla tässä (y)

Keskeytin koko pärräämisen.
Hitusina onneks vaatteet eivät olleet, tositositosi hyvin pestyjä ainakin...mutä nyt ei sitten kuitenkaan huuhdeltuja:notworthy:...leväytin kuivumaan ja pistin koneen yksinänsä linkous- ohjelmalle jos vaikka erehtyis toimimaan ja tyhjentymään..

Pesen huomenna uudestaan.
:notworthy:
Asiat joista selviää rahalla ovat halpoja.
 
Oma pyykkikoneeni vaatii aina jonkinlaisen seremonian että edes käynnistyy. En tiijä, kaikkeen yleensä perseestä perämoottoriin löytää vastauksen netistä mutta kukaan, ei kukaan tiedä miten pesukone toimii.
Kiinasta olen nyt tilannut suitsukkeita ja semmosia vitun pieniä puita Japanista. Niitä tikkuja ko laitan niitten vitun pienten puijen ruukuun pystyyn palamaan ja lausun opettelemani jo ammoin unohdetun mandariinikiinan loitsun niin joskus, joskus pesukone käynnistyy.
:D
Tää nyt käynnistyy mutta sitten näemmä aina toisinaan silloin tällöin NYT keksii ryhtyä murkkuikäiseksi:cautious:...
 
Mietihän sitä- Kaikessa rauhassa.
Väliviivan eli ajatusviivan jälkeen seuraavaa sanaa ei aloiteta isolla kirjaimella tosin tässä yhteydessä tuo on saivartelua koska väli- eli ajatusviiva ei olisi edes kuulunutkaan tuohon lauseeseen.
Piste olisi ajanut saman asian ja ihan ns. oikein. Eli lause olisi kuulunut: "Mietihän sitä. Kaikessa rauhassa."
Toki olisi voitu ajatusviivan kanssa kirjoittaa se mutta sillä olisi ollut pieni tai jopa huonompi informaatio verrattuna pisteen kanssa kirjoitettuun, siis tässä esimerkissä.
Ajatusviivan kanssa kyseinen lause olisi kuulunut näin: "Mietihän sitä- kaikessa rauhassa."
 
Väliviivan eli ajatusviivan jälkeen seuraavaa sanaa ei aloiteta isolla kirjaimella tosin tässä yhteydessä tuo on saivartelua koska väli- eli ajatusviiva ei olisi edes kuulunutkaan tuohon lauseeseen.
Piste olisi ajanut saman asian ja ihan ns. oikein. Eli lause olisi kuulunut: "Mietihän sitä. Kaikessa rauhassa."
Toki olisi voitu ajatusviivan kanssa kirjoittaa se mutta sillä olisi ollut pieni tai jopa huonompi informaatio verrattuna pisteen kanssa kirjoitettuun, siis tässä esimerkissä.
Ajatusviivan kanssa kyseinen lause olisi kuulunut näin: "Mietihän sitä- kaikessa rauhassa."
Kyllä ma sen ymmärsin, mitä Takaa ajaja ajoi takaa.
Olen kohtalaisen ymmärtäväinen jätkä.
Kiitos kuitenkin selityksestä.
 
vierailija
Väliviivan eli ajatusviivan jälkeen seuraavaa sanaa ei aloiteta isolla kirjaimella tosin tässä yhteydessä tuo on saivartelua koska väli- eli ajatusviiva ei olisi edes kuulunutkaan tuohon lauseeseen.
Piste olisi ajanut saman asian ja ihan ns. oikein. Eli lause olisi kuulunut: "Mietihän sitä. Kaikessa rauhassa."
Toki olisi voitu ajatusviivan kanssa kirjoittaa se mutta sillä olisi ollut pieni tai jopa huonompi informaatio verrattuna pisteen kanssa kirjoitettuun, siis tässä esimerkissä.
Ajatusviivan kanssa kyseinen lause olisi kuulunut näin: "Mietihän sitä- kaikessa rauhassa."
Kokeilehan opettaa mulle ädinkieltä.
 
Harmillista että nuo harmaat ei kykene edes väittelemään millään tasolla, olisi edes viihdykettä mutta ei.. Ei pysty, ei kykene.
Kun ei löydy pienintäkään tietoa edes mistään, kaikki väitteet voi ihan lonkalta ampua alas kun mitään tietoa oikeasti ei tunnu olevan mistään elämänalueesta.

Ei siinä, ei se häiritse minua. Siinähän räkyttävät ja yrittävät valheitansa levittää.
 
Harmillista että nuo harmaat ei kykene edes väittelemään millään tasolla, olisi edes viihdykettä mutta ei.. Ei pysty, ei kykene.
Kun ei löydy pienintäkään tietoa edes mistään, kaikki väitteet voi ihan lonkalta ampua alas kun mitään tietoa oikeasti ei tunnu olevan mistään elämänalueesta.

Ei siinä, ei se häiritse minua. Siinähän räkyttävät ja yrittävät valheitansa levittää.
Se, että en jostain asiasta sano, ei tarkoita, etää en tiedä siitä mitään.
Se, että sinulla on mielipide jostain asiasta ei tarkoita, että tietäisit siitä jotain.
 
Huomenta :)

Kyllä olis vaan vielä nukuttanut vaan kissan mielestä klo 5:45 on aivan riittävän myöhäinen aika herätä...no mikäs siinä, oikeessahan tuo mokoma kehrääjä toki on...mitä sitä suotta nukkumaan.:notworthy:
Onneks ei tapana oo heräillä pahalla tuulella juur koskaan, vaikka muuten päähän kaikki ottaiskin:)

:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Tiedän että piripäissään et vaan osannut kirjoittaa oikein, nyt vissiin oot saanut spiidiä tms. että kykenit edes vastaamaan.
Surullista, niin surullista..
Kenelle puhut?
Tuo olisi muuten pitänyt olla joko
Piripäissäni, jos tarkoitit itseäsi tai piripäissäsi, jos tarkoitit sitä toista ja piripäissään, jos jotakin sivullista.

"Vetäminen" on ihan outo verbi - mitä sillä tarkoitat? Pulkkaa vedetään jne. Paitsi että kerran muuan vastasi toiselle, että älä puutu siihen mitä me vedetään - ja puhui tosiaan monikossa:alien:

Jätin lainausmerkit tarkoituksella pois, koska en ole satavarma sanoista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä