The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun on pakko kertoa, koska halkeen kun oon NIIN innoissani!! Mä saan alkaa käsikirjoittamaan lasten näytelmääääääääääää .. iiihhh..jeah...!!! NIIN kivaa:love::love::love::love::love::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Huoh, helpotti :) ( joo joo oon niin pentu etten saa pidettyä sisälläni..) mun teki mieli hyppiä ja tanssia koko matka kotiin saakka.. mutta.. se ei onnistunut autolla..

Lovee kaikille:love:
 
vierailija
Mun on pakko kertoa, koska halkeen kun oon NIIN innoissani!! Mä saan alkaa käsikirjoittamaan lasten näytelmääääääääääää .. iiihhh..jeah...!!! NIIN kivaa:love::love::love::love::love::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Huoh, helpotti :) ( joo joo oon niin pentu etten saa pidettyä sisälläni..) mun teki mieli hyppiä ja tanssia koko matka kotiin saakka.. mutta.. se ei onnistunut autolla..

Lovee kaikille:love:
Hyi miten imelä ja ällö joku voikaan olla.
 
Hyi miten imelä ja ällö joku voikaan olla.
Hyi miten imelä ja ällö joku voikaan olla.
NIIN OONKIN ja arvaa MITÄ, siksi mulla on TÖITÄ kun oon näin imelä, iloinen ja positiivinen ihminen. Ja arvaas, mulla ei ole ainoastaan YKSI työnantaja, mut työllistää 4 kuntaa. Ai miksikö? Just siksi, että mulla on kykyä toimia ihmisten kanssa. Ota mallia, sunkin maailmas vois olla hetkittäin parempi. Kukin meistä on oman elämänasenteensa seppä. ( anteeksi muut ihanat ketjussa.. en tykkää avautua, mutta tuo katkera peräpukama pilaa ilmaa täällä). Suukkoja mussukat, mä oon NIIN onnellinen!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä