The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rätti Väsynyt on ketjun miehistä ainoa joka ei vittuile muille a, ei toisille miehillekään tai haasta riitaa. Algomakin kyllä sellainen joka ei vittuile eikä riitaa haasta.



Uskallatko sanoa keitä inhoat ja keistä tykkäät?
Joitakin voi ärsyttää Rättiksen avoimen pervotyyli kuvailla kaikista seksiasioistaan yksityiskohtia myöten...itseäni se lähinnä hämmentää tai en aina oikein tiiä miten siihen pitäs vastata ilman, että leimautuis myös pervoks...vaikka se taitaa olla jo myöhästäkin kyllä. :unsure:

Ei mulla sinänsä Rättistä vastaan mitään oo ja siitä olen samaa mieltä ettei hän haasta riitaa koskaan.
 
vierailija
Joitakin voi ärsyttää Rättiksen avoimen pervotyyli kuvailla kaikista seksiasioistaan yksityiskohtia myöten...itseäni se lähinnä hämmentää tai en aina oikein tiiä miten siihen pitäs vastata ilman, että leimautuis myös pervoks...vaikka se taitaa olla jo myöhästäkin kyllä. :unsure:

Ei mulla sinänsä Rättistä vastaan mitään oo ja siitä olen samaa mieltä ettei hän haasta riitaa koskaan.
Emmehän me tiedä puhuuko Rätti Väsynyt totta vai satuileeko elämästään ja seksijutuistaan.
 
Emmehän me tiedä puhuuko Rätti Väsynyt totta vai satuileeko elämästään ja seksijutuistaan.
Mä uskon että ne on valtaosin totta, voihan hän pelleilläkin välillä mutta kyllä ihmisen täytyy olla oikeesti pervo puhuakseen niiiin avoimen rohkeesti kaikista yksityiskohdista :D Kyllä mäkin seksistä tykkään mutta emmä kehtaa ihan mitä vaan kertoa täällä omista haluista ja himoista :D:unsure::notworthy:
 
vierailija
"Pikkukaupunkilainen" ei vissiin koskaan vittuillut kenellekään.
Missähän nykyään lienee?

Majuri vittuilee kaikille tasapuolisesti joten sitä ei lasketa. Keep up the good work.
 
vierailija
Illan tango olkoon "tangokavaljeeri".

Outo ruotsalainen tango ainakin soitettavaksi, koska menee pääsääntöisesti duurissa eikä ole joku täysikuun variaatio.
Esittäjänä Jari Sillanpää, tangokuningas -95. Paras tangokuningasvuosi koskaan koska silloin myös Marita Taavitsainen kruunattiin.
Muutenkin hyvä vuosi koska silloin lätkäjoukkuekin pärjäsi ja ensimmäinen lapseni syntyi.
 
vierailija
Itse myös tulit tänne mussuttaan että inhoat suurinta osaa ketjulaisista.:ROFLMAO: Joten voisit itsekin olla hiljaa. Teidän entisten mustien takia jotka nyt harmaina kirjoittelette ketju jossain kohtaa pilalle meni. Aina välillä joku teistä ilmoittelee itsestään harmaana.
T:ei ketjulainen ollenkaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä