Onneks me naiset ollaan helppoja ja ymmärtäväisiä ainaJoskus ovat hankalia.
ihana mooses. Hempeä makkara
Rakastan joulua apinan raivolla
Et oo ainut
on tämä somemaailma ihana. En käsitä onko pakko kertoa ja kuvata ihan kaikki... ehkä oon vaan niin ajasta jäljessä.. huomenna terästäydyn ja kuvaan itseni sängyssä, paskalla, kahvilla, töissä,autossa, kaupassa ennen ja jälkeen seksin, edestä, takaa, ylhäältä alas ja ahaalta ylös.. jäikö jokin vielä kuvaamista vaille?
Vähän pakko, stalkkaan mun lasta ja haluan ymmärtää maailma jossa tyyppi pyörii...
Mulla ei edes ole mitään somejuttuja.
Ei kiinnosta sellaiset.
Mitä sä ET vihaa? Oot aikamoinen neiti negis.Vihaan joulua
Nii...ajatella.Mitä sä ET vihaa? Oot aikamoinen neiti negis.
Itsemurha olisi ainoa vaihtoehto, jos olisi.on tämä somemaailma ihana. En käsitä onko pakko kertoa ja kuvata ihan kaikki... ehkä oon vaan niin ajasta jäljessä.. huomenna terästäydyn ja kuvaan itseni sängyssä, paskalla, kahvilla, töissä,autossa, kaupassa ennen ja jälkeen seksin, edestä, takaa, ylhäältä alas ja ahaalta ylös.. jäikö jokin vielä kuvaamista vaille?
Oot vähän raskasta seuraa. Latistat tunnelmaa.Nii...ajatella.
No voi voi.Oot vähän raskasta seuraa. Latistat tunnelmaa.
sekin pitäis suunnitella hyvin, että olis mediaseksikäs, ei tuu tarpeeks seuraajia..Itsemurha olisi ainoa vaihtoehto, jos olisi.
Niinpä, helvatti.sekin pitäis suunnitella hyvin, että olis mediaseksikäs, ei tuu tarpeeks seuraajia..
on tämä somemaailma ihana. En käsitä onko pakko kertoa ja kuvata ihan kaikki... ehkä oon vaan niin ajasta jäljessä.. huomenna terästäydyn ja kuvaan itseni sängyssä, paskalla, kahvilla, töissä,autossa, kaupassa ennen ja jälkeen seksin, edestä, takaa, ylhäältä alas ja ahaalta ylös.. jäikö jokin vielä kuvaamista vaille?
Senkin puutarhatonttu !Ennen ja jälkeen seksin kuvat riittää mulle
Nytkö on tinkun haukkumisen vuoro.Oot vähän raskasta seuraa. Latistat tunnelmaa.
No tuon ymmärtääVähän pakko, stalkkaan mun lasta ja haluan ymmärtää maailma jossa tyyppi pyörii...