The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Naiset on nykyisin suorasukaisia, kysyi, että:
Haluatko ruokaa?
En mie kyllä jaksa tehdä mitään jumppaliikkeitä iltapalan jälkeen, kaippa hän ei ole vaillakaan, onkohan sillä toinen, jos on, niin voin vain syyttää itseäni, nyyh :cry:
Olisin voinut olla parempi mies, mutta lykkäsin sen aina huomiselle, toivottavasti tämä ei ole vielä tässä o_O
Täytyy olla niin kuin mies, ryhdistäydy, älä näytä tunteitasi, ole kuin pässi, pässi on mun voimaeläin :whistle:

En mie voinu ruuasta kieltäytyä eli otin. (onko tää se kielletty puu?)
 
Naiset on nykyisin suorasukaisia, kysyi, että:
Haluatko ruokaa?
En mie kyllä jaksa tehdä mitään jumppaliikkeitä iltapalan jälkeen, kaippa hän ei ole vaillakaan, onkohan sillä toinen, jos on, niin voin vain syyttää itseäni, nyyh :cry:
Olisin voinut olla parempi mies, mutta lykkäsin sen aina huomiselle, toivottavasti tämä ei ole vielä tässä o_O
Täytyy olla niin kuin mies, ryhdistäydy, älä näytä tunteitasi, ole kuin pässi, pässi on mun voimaeläin :whistle:

En mie voinu ruuasta kieltäytyä eli otin. (onko tää se kielletty puu?)
Miehet, monimutkaisia olentoja.
 
Naiset on nykyisin suorasukaisia, kysyi, että:
Haluatko ruokaa?
En mie kyllä jaksa tehdä mitään jumppaliikkeitä iltapalan jälkeen, kaippa hän ei ole vaillakaan, onkohan sillä toinen, jos on, niin voin vain syyttää itseäni, nyyh :cry:
Olisin voinut olla parempi mies, mutta lykkäsin sen aina huomiselle, toivottavasti tämä ei ole vielä tässä o_O
Täytyy olla niin kuin mies, ryhdistäydy, älä näytä tunteitasi, ole kuin pässi, pässi on mun voimaeläin :whistle:

En mie voinu ruuasta kieltäytyä eli otin. (onko tää se kielletty puu?)
Mies joka ei näytä tunteitaan, ei ole mikään ryhdistäytynyt mies..joten höpöhöpö ja lakkaa itkemästä siellä. Nosta se tyttöystäväs olkapäälle iltapalan jälkeen ja rakastele kiihkeesti aamuyöhön saakka niin voit unohtaa toisen miehen pelot ihan heti ja samantien..hönö.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja mun alkaa masennus ja yksinäinen olo.Surullinen olo:cry:
Mua meinaa kanssa masentaa, mutta ei niinkään pimeys vaan tää jatkuva harmaus ja sade...pimeellä voi sentään laittaa kynttilät pystyyn ja palamaan, mutt mitä voi tehdä harmaalla sadesäällä? Nii, ei mitään, ei yhtään mitään muuta kuin lukee Rättiksen random viestejä hänen kikkelinsä toiminnoista :cry: *masentuu oikeesti pelkästä ajatuksesta*
 
vierailija
Mistä lähtien miehet on olleet monimutkaisia?
- onks ruokaa?
- saaks pi... ...llimehua?
- pitääks toi verho muka vaihtaa?
- ja miks helvetissä moottori purettuna pöydällä olis jotenkin väärin?

Ei tossa ole mitään monimutkaista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä