Piparia?Taas jäin ilman
Piparia?Taas jäin ilman
Miust ei ole. Aika helppoja.Miehet, monimutkaisia olentoja.
Mitäs olit jossain muuallaTaas jäin ilman
Ens kerralla sitte.Taas jäin ilman
Mua meinaa kanssa masentaa, mutta ei niinkään pimeys vaan tää jatkuva harmaus ja sade...pimeellä voi sentään laittaa kynttilät pystyyn ja palamaan, mutt mitä voi tehdä harmaalla sadesäällä? Nii, ei mitään, ei yhtään mitään muuta kuin lukee Rättiksen random viestejä hänen kikkelinsä toiminnoista *masentuu oikeesti pelkästä ajatuksesta*
Mä painun masennukseen ja heräilen varmaan sit taas tossa huhtikuussa eloon.Mua meinaa kanssa masentaa, mutta ei niinkään pimeys vaan tää jatkuva harmaus ja sade...pimeellä voi sentään laittaa kynttilät pystyyn ja palamaan, mutt mitä voi tehdä harmaalla sadesäällä? Nii, ei mitään, ei yhtään mitään muuta kuin lukee Rättiksen random viestejä hänen kikkelinsä toiminnoista *masentuu oikeesti pelkästä ajatuksesta*
Ei miehet monimutkaisia oo mutta eivät kyllä helppojakaan Isoja haasteita ne on kylläMiust ei ole. Aika helppoja.
Mistä lähtien miehet on olleet monimutkaisia?
- onks ruokaa?
- saaks pi... ...llimehua?
- pitääks toi verho muka vaihtaa?
- ja miks helvetissä moottori purettuna pöydällä olis jotenkin väärin?
Ei tossa ole mitään monimutkaista.
Vain sinun kieroutuneessa mielikuvituksessasiTässäkin taas pientä kosiskelua ilmassa?
Joskus ovat hankalia.Ei miehet monimutkaisia oo mutta eivät kyllä helppojakaan Isoja haasteita ne on kyllä
Mä painun masennukseen ja heräilen varmaan sit taas tossa huhtikuussa eloon.
Sinäkin korkkasit sit 400 000:n viestin ketjussaVain sinun kieroutuneessa mielikuvituksessasi
Vihaan jouluaEläpä hättäile, joulua odotellessa
Ja sitten muutama projekti siihen, niin ollaan jo pitkällä kesässä
Et oo ainutVihaan joulua
Vain sinun kieroutuneessa mielikuvituksessasi
Onko meillä sitten kahden kerho...Et oo ainut
IlmeisestiOnko meillä sitten kahden kerho...