♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Argh anteeksi omanapailu mutta.. tää on niin tuskaa! Oon itkenyt tänään ihan oudoille asioille, ällöttävä olo ollut melkein koko päivän MUTTA nyt alkoi sellaiset poltot alavatsassa että taitaa menkat alkaa yöllä:cry: Tää tulee olemaan aivan älyttömän tuskallista jos joka kierrossa on näin paljon "oireita":confused: En nyt ihan vielä heitä kirvestä kaivoon ja aamulla oon viisaampi, mutta huonolta vaikuttaa!
 
  • Tykkää
Reactions: vauvahaaveita - 88
Epäilykset vahvistuu entisestään. 5v kummitytön kanssa venyteltiin lattialla ja tokas yhtäkkiä että "sulla on kyllä aika isot tissit!":ROFLMAO: ihan totta kun on varmaan kaksinkertaset entiseen verrattuna:LOL: myös yliluonnollisia näkevä ja tunteva ystävä laitto tänään viestiä saadaanko kevätvauva. Hmmm..:whistle:

Toivottavasti kaikki oireilijat päästäs siirtyyn toukokuisiin:) ja tietysti myöhemmin perässä kaikki muutkin.
 
Voi vitsi, mäkin ihmettelen, miten pystytte olemaan testaamatta? Johtuuko se siitä, ettei halua sitten pettyä, jos onkin nega? Mä kun en kestä yhtään sitä epätietoisuutta eli mieluummin otan negan kuin olen vailla tietoa. Mut testejä kyllä kuluu ihan järjetön määrä. Nyt on kp 30/28 (dpo 16) ja oon tehny jo viisi negaa. Pikku hiljaa alan tosin uskoa eli kyllä tässä kohtaa pitäisi jo näkyä. Mitään oireitakaan ei ole ja ärsyttää, kun menkat alkaa temppuilemaan juuri, kun vauvaa yritetään.
 
@Kumiankka1 paljon tsemppiä sinne! <3

@Karla89 ehkäpä tässä kierrossa tärppää. ;)

Omaa napaa, luulen, että ovulaatio olikin vasta samana päivänä, kun valitin täällä :ROFLMAO: Maha oli tosi kipeä melkein koko päivän juurikin alavatsasta, oli vielä eilenkin hieman. Toivon, että se oli vasta silloin, koska peittojakin heiluteltiin sinä päivänä. :D Jos ei nyt onnistu, niin seuraavalla kerralla voisin koittaa tikuttaa ovulaation. Eli piinaviikot alkoivat täällä.
 
Voi ei @Karla89 :unsure: Sun oireet oli kyllä todella lupaavat!

Sama täällä noiden testailujen suhteen, että mieluummin nega kuin toiveet korkealla odotella ja sitten räsähtääkin menkat päälle...
Siksi oonkin testaillutkin nyt monet negat, kun oireita on...paitsi tänä aamuna näkyikin jotain ja jonka mieskin näki!! :eek: Todella, _todella_ hailakka toinen viiva, jota ei oikeen saa kuvaan. Vois jopa luulla viivanpaikaksi, mutta oon tehnyt niin monet testit, että ei tuo viivanpaikka ole.
Tein siksi testin ku eilen koko illan oli huono olo ja tissejä särkee ihan urakalla. Liivit päällä on pakko olla :unsure: Alamahaa särkee kans, mutta niin tekee normaalistikin ennen menkkoja...
Jotenkin sitten en uskaltanukkaan juoda sitä lonkeroa vaan hain kaupasta pari alkoholitonta sidua :) Sommersbyn omena on kuulkaa hyvää, myös alkottomana :)
 
@Karla89 pahoittelut menkoista:unsure:

@jenetsu aamulla heti uutta testiä ja tänne testiharakoille ihasteltavaksi, jooko?:LOL:

Minä ainaki saan oltua testaamatta niiden aiempien negojen takia, joista olin sillon varma että plussaan. Oon varmaan vaan niin tylsä etten jaksa turhaa tuhlata testejä kun kiertokin on vielä niin epäsäännöllinen. Testaan mielummin vasta sitten kun menkkojen pitäis ihan viimestään alkaa. Tässä kierrossa maanantaina. Taas semmonen olo, että ei nää "oireet" voi olla mitään muuta, mutta niin on tuntunu monessa kierrossa aiemminkin niin en jaksa täysin uskoa raskauteen vaikka sormet ristissä toivon että sitä tää ois.
 
Pahoittelut menkoista, @Karla89 :(

Just noin @Jennipä! Mun ovis onkin mysteeri, kun tikutin sitä tällä kertaa CB:n digitaalisella, joka ei antanut hymynaamaa missään vaiheessa, mutta ihan "oikeana" päivänä viivat oli lähes yhtä vahvat. Siitä alun perin epäilin, etten ovuloisi ollenkaan, mutta sitten luin, ettei se testi ole kovin herkkä ja moni jää sillä ilman plussaa. Mulla on tavallisessa liuskatestissäkin aina vain yhtä vahvat viivat eli testiviiva ei koskaan muutu vahvemmaksi kuin kontrolliviiva. Niinpä siis aiemmin ajattelin, että ehkä kuitenkin ovuloin (vaikken oikein limojakaan bongannu), mutta tällä hetkellä taas todennäköisimmältä selitykseltä tuntuu, ettei ovista tapahtunut ja siksi menkatkin on myöhässä. Mammapalstoilta luin, että monilla on käynyt niin, että menkat on ihan säännölliset ensimmäiset puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta sitten kierto menee sekaisin. Jotain tällaista arvelen nytkin olevan, koska raskauden mahdollisuus negatiivisella testillä ja oireettomuudella on aika häviävän pieni. Mut aivan raivostuttavaa tällainen on, kun ei yhtään malttais odottaa ns. turhaa aikaa, vaan toivoisi, että kierto rullaisi kuten joskus ennen pillereitä.

Mut kyllä tää tästä. Aikaa ja malttia vaan. :) Tsemppiä kaikille!
 
@Kajo88 mä kävin yksityisellä gynellä joka ultras ja totes "runsaasti pieniä follikkeleja" eli monirakkulaiset munasarjat. Aika nopeesti kävin terveyskeskuksessa asiaa valittaa ja sainkin lapsettomuuspolille lähetteen. Ja nyt seuraavassa kierrossa toka clomikierto 2tbl/pv annostuksella kun ei 1tbl toiminut. Oon kyllä ovuloinut luomunakin, mutta ovulaatio on ollut aika tosi myöhään (paitsi kerran) eikä varmaan ole ollut ikinä kunnollista munasolua, vaikka tää nyt on oma luulo asiasta..
 
Paljon voimia ja jaksamisia @Kumiankka1 <3

ON: Täällä alkaa pikku hiljaa menkkavuodot olla vähenemään päin, niin päästään aloittamaan yk2
Vaikka tiesin, et pitäis ihan älytön mäihä käydä, et ekasta yrityskierrosta tärppäis, ni kyllä niin on tässä harmittanu, kun niitä oireitakin ehdin jo niin paljon kuvitella :unsure:

No jos tää ois se kierto, kun saatais pikkunen matkaan (y)

Onko teillä muuten tietoa, et kuin saa lentää alkuraskaudesta? Kun olin jostain lukevinaan, et alku kolmanneksella ei sais lentää?
Meillä on nimittäin varattu miehen kanssa ulkomaan matka Tammikuun alkuun ja oon tässä alkanut panikoimaan, että pitääkö meidän laittaa yritys tauolle, jos ei tästä kierrosta tärppää :cry::eek::cry:

Onks muilla sellasta ongelmaa, et tää yritys täyttää ajatuksia hirveesti? ;)
Musta tuntuu et ajattelen välillä liikaakin ja pitää ihan itselle aina sanoa, et nyt hei mieti välillä jotai muuta :whistle::ROFLMAO:

Mukavaa lauantai iltaa kaikille! :)
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, aina se tuntuu yhtä pahalta :cautious: ja odotan sitten edelleen niitä testejä näytille jotka vielä testailee :geek:

ON: Mulle kävi tänään vähän hassusti :whistle: lähdin kokeilemaan vauvanvaateterapiaa tähän suruun ja ehkä saattoi tarttua ensimmäiset pienet bodyt, housut ja ihana karvahaalari mukaan :love::love::love: mies just sopivasti tyhjensi yhdestä kaapista yhden hyllyn niin se on nyt vauvan hylly :love::love: vähän piristi tätä ankeaa viikkoa, mutta vielä pitää ehkä huomenna suunnata kirpputorille kokeilemaan lisää tätä vauvanvaateterapiaa :p mieskin onneksi totesi, että onneksi ne vaatteet säilyy. Sano vaan etten saa kaikkia omia rahoja tuhlata. Eli pitää mies ottaa ens kerralla mukaan :LOL:

Että kuten tästä voi päätellä, niin suuri osa ajatuksista on tässä vauvahaaveilussa! Tässä laskin, että meillä on onneksi useampi kuukausi aikaa yrittää niin, että tuo karvahaalari on sopivan kokoinen vuoden päästä syksyllä/talvella :D Tietysti sitä parempi mitä nopeampaa tärppää, että ehtii mahdollisimman kauan käyttää :whistle:
 
@Pilvilinna91 no täällä välillä tulee paljonkin selailtua vauvapalstoja ja varsinkin nyt noita ruokajuttuja eli mitä saa syödä ja mitä ei. Nytkin miettinyt, että kauaksi aikaa tuo savulohi pitäis laittaa uuniin (n) On siis kaupasta ostettu ja paketissa, niin varmistan kuumennuksella etten saa listeriaa :) Saattaa olla ylireagointia joidenkin mielestä, mutta haluan olla varma.

Täällä paha olo jatkuu. Hain kaupasta kuorittuja manteleita ja kokeilen, että auttaisiko ne. Jostain luin vinkin noista :) Samoin muutkin oireet on tallella.
Mies paljasti, että oli lukenut jonkun jutun, että ylipainoisten äitien lapsetkin monesti on ylipainoisia. Että onko se geeneissä...mutta tuli lopputulokseen pohdinnassa, että voi olla altistava geeni, mutta itse voi paljon vaikuttaa esim. mitä suuhunsa laittaa :)
Nyt pakko vähän alkaa katsoa syömisiä ja kaikki "höpöhöpö" ruoat ja namut pois ja tilalle terveellistä, puhdasta ruokaa :)
 
@Pilvilinna91 ja @jenetsu Mäkin mietin aika paljon tätä yrittämistä, mut oon yrittänyt elää ihan normaalisti. Esim. tänään kp 25/30 täysin oireettomana ja negan testanneena join pari-kolme lasia viiniä ja söin raakaa kalaa, vaikka tiedän ettei niin saisi raskaana tehdä. Ei vaan ole pienintäkään varmaa merkkiä, että olisin raskaana ja jos tämä yritys kestää pitkäänkin, niin en minä voi koko elämääni sen takia laittaa pauselle. Mut myönnän, että välillä touhu on meinannut mennä vähän pakkomielteiseksi ja on alkanut nähdä koko elämän sen yrittämisen kautta, vaikka tässä onkin vasta yk2 menossa. Enemmän ja enemmän menossa sitä ajatusta kohden, että tulee kun on tullakseen :) eiköhän me kaikki plussata jossain vaiheessa. Sitä odotellessa voi nauttia elämästä ilman raskauden tuomia rajoituksia :)

Lentämisrajoitukset on käsittääkseni lentoyhtiökohtaisia, kannattaa siis tarkistaa lentoyhtiön sivuilta. Käsittääkseni viimeisellä kolmanneksella vasta tulee lentokiellot vastaan useimmilla lentoyhtiöillä (y)
 
@tilliina Kiitos vinkistä, et riippuu lentoyhtiöstä noi rajoitukset! Nyt on tarkastettu meidän lentoyhtiö ja eipä oo rajoitusta, kuin vasta loppuraskaudesta, joten yritys voi jatkua ilman taukoa :love:

Itselläkin on kyllä vaikka tää tosiaan niiku aiemmin jo kerroin, ni täyttää ajatuksia todella paljon, niin kuitenkin sellainen asenne, että tulee, kun on tullakseen. Yritän olla ottamatta liikaa stressiä, ainakin toistaiseksi en ole enkä aio ainakaan vielä testata ovulaatioita, vaan toivon ja uskon, et pikkunen tulee kyytiin, sitten kun on tarkoitus. Voihan tuo mieli tosin piankin vaihtua :D

Ja myös elän ihan normaalisti, nytkin kun menkat alkoivat, niin tuli juotua pari lasillista punkkua ja eilen leffaherkkuna reilusti salmiakkia :p

@Vesinokkaeläin tuo on kyllä mustakin niin selvä haamu! :love: Toivotaan sinne viivan vahvistumista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
Kyllä siinä selvästi livenä on väriä, tuli hyvinkin testausajassa ja jäi näkyviinkin. Kuitenkin vielä hyvin aikaiset päivät 3+5, joten en uskalla vielä siirtyä plussanneisiin vaan taidan jatkaa tämän viikon testaamista. Ei ne oireet sit huijanneetkaan :love:
 
Voi ei @Karla89 :unsure: Sun oireet oli kyllä todella lupaavat!

Sama täällä noiden testailujen suhteen, että mieluummin nega kuin toiveet korkealla odotella ja sitten räsähtääkin menkat päälle...
Siksi oonkin testaillutkin nyt monet negat, kun oireita on...paitsi tänä aamuna näkyikin jotain ja jonka mieskin näki!! :eek: Todella, _todella_ hailakka toinen viiva, jota ei oikeen saa kuvaan. Vois jopa luulla viivanpaikaksi, mutta oon tehnyt niin monet testit, että ei tuo viivanpaikka ole.
Tein siksi testin ku eilen koko illan oli huono olo ja tissejä särkee ihan urakalla. Liivit päällä on pakko olla :unsure: Alamahaa särkee kans, mutta niin tekee normaalistikin ennen menkkoja...
Jotenkin sitten en uskaltanukkaan juoda sitä lonkeroa vaan hain kaupasta pari alkoholitonta sidua :) Sommersbyn omena on kuulkaa hyvää, myös alkottomana
Kovasti tsemppiä sinulle :)
 

Yhteistyössä