The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
No niin ja kun sä et sinne baariin lähe niin arvaappa mitä?:barefoot: Ai et arvaa vai? Noh, illalla sinne tulee kumminkin joku hunksi joka ois se sun mr Oikea ja sä missaat kaiken koska päätit jäädä kotiin leikkimään porkkanoilla:unsure::alien::cautious:
baareista ei löydä kunnon miehiä, pelkkiä hunsvotteja vain. mutta nepä onkin teille rupusakkinaisille unelmien täyttymyksiä.
 
KUTITTAA ! Ääkkkkk :unsure::sneaky: nenua.
Ihotautilääkäri jäädytti samalla nenän luomen ja nyt on siinä rupea ja nahka irtoo & kutittaa.:cautious:

Hyvä kun lääkäri tarkisti muutkin luomet,niitä on älyttömästi,suurin osa selässä,muutamia jalassa & käsivarsissa,2 tississä :D
Mulla ja mun siskolla on toisessa pakarassa tasan samanlaiset luomet..mitähän sekin meinaa?o_O Lunaticilta jos kysyis niin vastaus ois: Illuminaatio :eek:
 
Ette oo kaksosia ? Kai sitä sisaruksilla voi olla samanlainen luomi samas paikas. Mulla on muuten myös luomi toises pakarassa,oikealla puolella,melkein sydän :D
Ei tietääkseni olla, ois aika iso ikäero kaksosille (6 vuotta) ja siinä välissä vielä syntynyt 1 veli :eek:

Ei hitto mun matikkaa...muokkasin oikeet tiiot. laskin tohon mun pikkusiskon ja veljen jotka siis syntyivät mun jälkeen.:oops:
 
vierailija
Jaajaa, menikö se sittenkin niinpäin ettei ne miehet, edes hunsvotit, noteeraa sua :rolleyes:
Jos baari kelpaa minulle kaljalla käyntiin, niin en oikein voi sanoa, että "muut" olisivat jotenkin huonoja jos ovat eksyneet samaan baariin kaljalle?

Ns. "paremmissa paikoissa" käyvät ovat sitten parempia ihmisiä? Tai ainakin heillä on varaa käydä paremmissa paikoissa. Siellä ei tietenkään ole pintaliitäjiä, pilluhaukkoja tai onnenonkijoita eikä tietenkään pyydetä tarjoamaan röökiä tai tuoppia?.
Kummallista. En ole vielä niin paljon paremman väen baaria nähnyt. Ja olen nähnyt enemmän kuin sinä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä