The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rouskuja silleen että saa pari salaattia ja sekalaisia niin että saadaan soossi lihapulleronpalleroiden seuraksi.

Eli suht huono saalis mutta niin iso kuitenkin ettei harmita.
Hyvä että ees jotain saitte! Luulis toisaalta että nyt tulis sientä paljon kun on sen verran kosteet kelit, sitä en sitten tiiä miten liika sade vaikuttaa sieniin...tuleeko huonoja vai jopa parempia?
 
Hyvä että ees jotain saitte! Luulis toisaalta että nyt tulis sientä paljon kun on sen verran kosteet kelit, sitä en sitten tiiä miten liika sade vaikuttaa sieniin...tuleeko huonoja vai jopa parempia?

Niitä oli viikko sitten ihan hitosti. Sit oli kuivaa ja kasvu kai pysähtyi. Luulisi että pian nousee lisää.

Sade jelppii niitä kasvamaan mutta jos haluaa kuivata niitä (tatteja) niin se kestää sit kauemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eikun sinua ei kiinnosta maailmassa muiden asiat yhtään. Olisko putkinäkö? Käsittämätöntä, mutta tulipa todistettua nyt (y)
No anteeksi :love:
Millä tavalla se etten mä juo pepsiä ja cokista osoittaa välinpitämättömyyttä lähimmäisiä kohtaan? Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä mä välitän..välitän niin että sattuu. En tosin cokiksesta tai pepsistä, joten siitä kai mun pitää sitten olla sulle sori?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä