Rouskuja silleen että saa pari salaattia ja sekalaisia niin että saadaan soossi lihapulleronpalleroiden seuraksi.Tänään on satanut taas ihan liikaa vettä, saitteko hyvän sienisaaliin?
ja mä en ole koskaan toivonut hänen sairastuvan yhtään mihkäänJa mitä kamalaa @HopeaToffee on oikein syönyt?
Hyvä että ees jotain saitte! Luulis toisaalta että nyt tulis sientä paljon kun on sen verran kosteet kelit, sitä en sitten tiiä miten liika sade vaikuttaa sieniin...tuleeko huonoja vai jopa parempia?Rouskuja silleen että saa pari salaattia ja sekalaisia niin että saadaan soossi lihapulleronpalleroiden seuraksi.
Eli suht huono saalis mutta niin iso kuitenkin ettei harmita.
Hyvä että ees jotain saitte! Luulis toisaalta että nyt tulis sientä paljon kun on sen verran kosteet kelit, sitä en sitten tiiä miten liika sade vaikuttaa sieniin...tuleeko huonoja vai jopa parempia?
Mua kiinnostaa sekin.
Sohvi on ainoa joka mua kieltää tai antaa luvan, hän on minun kiimainen domina jonka jalkojen juuressa nukun yöni mielelläni ja hyvin...jos vaan saan siihen luvan
Se pizza ei olekaan gourmet ruokaa.
Eikun sinua ei kiinnosta maailmassa muiden asiat yhtään. Olisko putkinäkö? Käsittämätöntä, mutta tulipa todistettua nytja mä en ole koskaan toivonut hänen sairastuvan yhtään mihkään
Löytyiskö poikasi kaveripiiristä sinulle rakastajaa?Nuoret jätkät. Ei homoilu.
Onko sullakin muisti mennyt? Toinen kertoi vuotaneensa verta silloin. Nuolesta pääset siihen keskusteluun - kuten muutkinWtf?
No anteeksiEikun sinua ei kiinnosta maailmassa muiden asiat yhtään. Olisko putkinäkö? Käsittämätöntä, mutta tulipa todistettua nyt
niin siitä keltä puuttuu yks ruumiinosa...No anteeksi
Millä tavalla se etten mä juo pepsiä ja cokista osoittaa välinpitämättömyyttä lähimmäisiä kohtaan? Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä mä välitän..välitän niin että sattuu. En tosin cokiksesta tai pepsistä, joten siitä kai mun pitää sitten olla sulle sori?
Must softy on yhtä helppo kirjoittaa.
Koko ajan vähättelet toisten tuskaa, etkö näeja mä en ole koskaan toivonut hänen sairastuvan yhtään mihkään
KerrankinGordon on oikeessa.
Mähän olen sanonut sulle jo ennenkin että välitän sinusta, vai eikö sitä kiimaista hehkua välillämme huomaa vieläkään?niin siitä keltä puuttuu yks ruumiinosa...
Miten niin kerrankin, Gordon on hyvä jätkä. Tai siis mies.Kerrankin
Pusi pusi.Koko ajan vähättelet toisten tuskaa, etkö näe
Mulle on ihan sama, miltä se susta tuntuu, kun olet vaan niin omahyväinen, eikun s o k e a .