The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
En pitäisi sitä hirveän vakavana vaivana :)
Voiskohan perskarvat polttaa jollain hapolla pois lopulisesti jollain hapolla, tulis valkaisu samalla :)
Se persereiän valkaisukaan ei taida olla enään suurtahuutoa tai sitten se on niin yleistä ettei siitä puhuta, onko se niinku pigmenttiä vai mitä se tummuma?
Kauneushoitolassa saa karvat pois lopullisesti. En tiedä saako itse pois. Mä tykkään jos palleissa ei ole karvoja. On niin sileä ja pehmonen. Tykkään hivellä niitä jos on pienet ja sievät. :rolleyes: :oops:
En tiedä. Koska aurinko ei paista sinne? :unsure:
 
Miekin pyrin pitämän pallit karvattomina, olen huomannut ettei karvapallet saa vaatimaansa huomiota :)

Kauneushoitolassa saa karvat pois lopullisesti. En tiedä saako itse pois. Mä tykkään jos palleissa ei ole karvoja. On niin sileä ja pehmonen. Tykkään hivellä niitä jos on pienet ja sievät. :rolleyes: :oops:
En tiedä. Koska aurinko ei paista sinne? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
puolen tunnin päästä asioille ja veetuttaa lähtee yhtään mihinkään...tekis mieli selvitellä asioita ja päätä ja ajatuksia nyt ihan kaikessa rauhassa ja unohtaa ruoat sun muut vtun luomupaskapaulan ainekset. Pitäsköhän ostaa pullo punkkua että vois unohtaa ees yheks illaksi ihan kaiken.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä