vierailija
Mikä tuo auto on? Vanajan vai Sisu?
En mäkään ymmärrä sua. Koska aina linkität jotakin vaikka ei pyydetä.En ymmärrä. Huomenta kuitenkin, katso:
http://kuvakertomuksia.blogspot.fi/2015/09/aamun-linnut.html
Aamuhan nyt on - paitsi että tuossa oli kevät. Mitä se hymiö sulle tarkoittaa?En mäkään ymmärrä sua.
Kurjaa, just luin tuosta.Floridassa asuva ystäväni lähti pakoon lastensa kanssa. Mitähän koko paikasta jää jäljelle myrskyn jälkeen
Sitä että olo on huono jostakin syystä. Yllä lukee syy.Aamuhan nyt on - paitsi että tuossa oli kevät. Mitä se hymiö sulle tarkoittaa?
Hei, te saavutitte yhteisymmärryksenEn mäkään ymmärrä sua.
JooHei, te saavutitte yhteisymmärryksen
Upeeta. Nyt juodaan kahvit sen kunniaksi
Sun pitäis opetella nukkumaan niinkuin ihmisetHuomenta...
Heräsin peitot tyynynä ja tyynyt polvien välissä...ei tarvita varmaan rakettitiedettä ymmärtämään miks oli kylmä herätessä
Joo, paitsi ettei mulla ole pääkipua ollut aikoihin, kun tiedän mistä se tulee. Kamalaa, jos en tietäisiHei, te saavutitte yhteisymmärryksen
Mulla on aina päällä vaikka pyörin ku väkkärä yöllä. Mut lakana nousee niin että sijauspatjan reuna näkyy. Sijauspatja siirtyy niin että pitää vetää toiselta puolelta paikoilleen.Huomenta...
Heräsin peitot tyynynä ja tyynyt polvien välissä...ei tarvita varmaan rakettitiedettä ymmärtämään miks oli kylmä herätessä
Mä tiedän mistä johtuu mun pääkipu. En sanonut että en tiedä.Joo, paitsi ettei mulla ole pääkipua ollut aikoihin, kun tiedän mistä se tulee. Kamalaa, jos en tietäisi
Pitää ensin nousta ylös keittämään.Upeeta. Nyt juodaan kahvit sen kunniaksi
Mistä se sulle tulee? Itselle pahin juttu on väärin kuormittavat työasennot.Mä tiedän mistä johtuu mun pääkipu. En sanonut että en tiedä.
Täällä on, kaadaan sulle kuppiinPitää ensin nousta ylös keittämään.
Sun pitäis opetella nukkumaan niinkuin ihmiset
Mulla pysyy kyllä patjat paikallaan, joskus voi lakanat pölähtää kanssa liikkeelle..Mulla on aina päällä vaikka pyörin ku väkkärä yöllä. Mut lakana nousee niin että sijauspatjan reuna näkyy. Sijauspatja siirtyy niin että pitää vetää toiselta puolelta paikoilleen.