Miksi turhaan kun voisit vain häipyä.Hyppää viestieni yli jos ne ei kiinnosta
Hyvin yksinkertaista. Toinen vaihtoehto vielä parempi, tee nikki ja laita mun nikki estolistallesi
Turhaan siinä valitat kun asialle voi jotain tehdäkin.
Tykkäys biisistä, ei vitutuksesta eikä päänsärystä.Päähän koskee ja vtuttaa kuin pientä oravaa, mutta onneks on musiikkia
Täällä on muuten ihan hirveesti niitä ihan pieniä kärpäsiä, tulivat sisälle kylmää pakoon omenapuistaKärpäsiä liikenteessä.
Mä näen niitä vaan tietokoneen ruudullaTäällä on muuten ihan hirveesti niitä ihan pieniä kärpäsiä, tulivat sisälle kylmää pakoon omenapuista
Ai niin mutta sittenhän joutuisit kirjoittaan nikilläsi etkä sitä uskalla tehdäHyppää viestieni yli jos ne ei kiinnosta
Hyvin yksinkertaista. Toinen vaihtoehto vielä parempi, tee nikki ja laita mun nikki estolistallesi
Turhaan siinä valitat kun asialle voi jotain tehdäkin.
Koita nyt vaan kestää tai häivy itse jos et kestä.Miksi turhaan kun voisit vain häipyä.
Missä ne kaikki on.Täällä on muuten ihan hirveesti palstalaisia , tulivat palstalle IRLia pakoon
Mitä ne sun komerossa tekee?Missä ne kaikki on, ai ne on kaikki mun komerossa. Kappas vaan Minttu sekä Ville..
Liitelee kärpäsinä katossaMissä ne kaikki on.
Toinen harmaa, tai kolmas tässä. Mitä sun mielestä tarkoittaa tämä tuleva aika:Missä ne kaikki on.
Luuletko olevasi jotenkin hauska.Ai niin mutta sittenhän joutuisit kirjoittaan nikilläsi etkä sitä uskalla tehdä
Missä ne kaikki on.
Fami luulee puhuvansa mulle nyt. En ole ollut täällä, vaan nykkimässä rikkaruohoja ja saunassa.Luuletko olevasi jotenkin hauska.
En luule vaan olen.Luuletko olevasi jotenkin hauska.
Kyllä mä paula sut tunnistan etkä ollut tuoFami luulee puhuvansa mulle nyt. En ole ollut täällä, vaan nykkimässä rikkaruohoja ja saunassa.
Mut edelliseen voisin lisätä, et se satu näkyy kuvassa:
http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2008/10/seitsemn-kpit-eri-kielill.html
Ja viikonpäivät uontuu niistä myös.
Oot sä aamusin tai nälissäs vähän niiku tollasella tuulella?