Hä?
Umh jaa että Bruce ois k***ä? No on ainakin harvinaisen söötti k.....
Hä?
Umh jaa että Bruce ois k***ä? No on ainakin harvinaisen söötti k.....
On huomattu. Joillakin ei kasva palleissa.Karvat ei kasva kyrvänpäässä
Voi vittu. Yrität arvata merkin? Ei ole tuo.
On huomattu. Joillakin ei kasva palleissa.
Voi vittu. Yrität arvata merkin? Ei ole tuo.
Maltodekstriinistä tulisitkin sairaaksi, kuten niin moni muukin. Ja inuliinista tulee ilmavaivojaVoi vittu. Yrität arvata merkin? Ei ole tuo.
Tiiätkö joskus tekis kyllä niin mieli tehä näin sun päälles...ngh.
Siltikin ois päästään paljon terveempi kuin sinä.Maltodekstriinistä tulisitkin sairaaksi, kuten niin moni muukin. Ja inuliinista tulee ilmavaivoja
Se on ainoastaan hyvä ominaisuus! Karvojen harventaminen alueella suotavaa, mikäli kaipaa kielitaitoa siinä suunnassa. Hammastalankaa saa kaupasta ihan erikseen.On huomattu. Joillakin ei kasva palleissa.
Kauneushoitolassa saa karvat pois lopullisesti. En tiedä saako itse pois. Mä tykkään jos palleissa ei ole karvoja. On niin sileä ja pehmonen. Tykkään hivellä niitä jos on pienet ja sievät.En pitäisi sitä hirveän vakavana vaivana
Voiskohan perskarvat polttaa jollain hapolla pois lopulisesti jollain hapolla, tulis valkaisu samalla
Se persereiän valkaisukaan ei taida olla enään suurtahuutoa tai sitten se on niin yleistä ettei siitä puhuta, onko se niinku pigmenttiä vai mitä se tummuma?
Mulla ei antanut.
Kauneushoitolassa saa karvat pois lopullisesti. En tiedä saako itse pois. Mä tykkään jos palleissa ei ole karvoja. On niin sileä ja pehmonen. Tykkään hivellä niitä jos on pienet ja sievät.
En tiedä. Koska aurinko ei paista sinne?
JepSe on ainoastaan hyvä ominaisuus! Karvojen harventaminen alueella suotavaa, mikäli kaipaa kielitaitoa siinä suunnassa. Hammastalankaa saa kaupasta ihan erikseen.
Seksiholistit on aina, ihan niinkuin Luna eilen sanoiTaas me ollaan alapäässä.
Ostapuolen tunnin päästä asioille ja veetuttaa lähtee yhtään mihinkään...tekis mieli selvitellä asioita ja päätä ja ajatuksia nyt ihan kaikessa rauhassa ja unohtaa ruoat sun muut vtun luomupaskapaulan ainekset. Pitäsköhän ostaa pullo punkkua että vois unohtaa ees yheks illaksi ihan kaiken.
Mukava paikka olla.Seksiholistit on aina, ihan niinkuin Luna eilen sanoi