Kivoja aurinkoisia päiviä ollut ainakin täällä mutta tosiaan vähän viielähkö tuuli ollut.Iltaa
Kävin viellä prismalla tekemässä parin päivän ostokset,ei tarvia köpötellä sitten pariin päivään mihinkään.
On muuten illat jo viileitä,olis tarvinnut hanskat käteen jo.
Joo, aurinkoisia on täälläkin ollu vielä,aamut & illat alkaa olemaan viileitä,mutta päivällä viellä lämmintäKivoja aurinkoisia päiviä ollut ainakin täällä mutta tosiaan vähän viielähkö tuuli ollut.
Pimeetäkin tulee jo aikaisin.
Ei ne reiät mitään haittaa, mulla on harmaa villapusero laittaa sinne puseron alleEi varmaan mitenkään paitsi leikkaamalla kuten ellu sanoikin
Mutta sitte olisi enemmän reikäinen huppari.
Kai se täytyy samaa tuijottaa. Pitäkää peukkuja, ettei Pitsi huomaa yönkähmässä miun majoittuneen tänne aittaan .Nyt pitää alkaa katseleen ensitreffejä alttarilla
Ihan mielenkiintoinen ohjelma. Viime kauden katsoin kokonaan, sitä aiemmat kaudet jaksoja sieltä ja täältä.Kai se täytyy samaa tuijottaa. Pitäkää peukkuja, ettei Pitsi huomaa yönkähmässä miun majoittuneen tänne aittaan .
Kuitenki jotkut leopardikuvioiset stringit ja syötävät kalsaritEi ne reiät mitään haittaa, mulla on harmaa villapusero laittaa sinne puseron alle
On mulla muitakin vaatteita, mutta en nyt halua puhua niistä.
*tulee koputtelemaan aitan oveen yön kuhjassa*Kai se täytyy samaa tuijottaa. Pitäkää peukkuja, ettei Pitsi huomaa yönkähmässä miun majoittuneen tänne aittaan .
Ei, vaan nepunaraitaiset villasukat.Kuitenki jotkut leopardikuvioiset stringit ja syötävät kalsarit
Olet, koska yksikin jakso Salkkareita on liikaa.Erittäin hyvää huomenta
Oonkohan mie kahtonut liikaa salkkareita
Olet, koska yksikin jakso Salkkareita on liikaa.
...jos hän mietti mielessään että ''Kappas, siinä menee taas yksi suomalainen mies jolla on keskivertoa pienempi meisseli taskussaan...''Sillä kysyin ku joku nainen katseli hieman erikoisella tavalla mulkkuni seutua