No sitten ei välttämättä heti viitsi ostaaHelpompi sanoa kuin ostaa.
Se maksaa rahaa, ainakin 150, ellei jopa enemmänkin.
Täällä olis toinen mukava jätkä, mutta on vielä kauempanaTapasin perjantaina mukavan tyypin tai siis hän tuli pöytääni istuun mutta välimatkaa 350 km niin ei kiitos.
Tää kesä oli ihan ihmeellinen mutta...
Niin taisin
Siis teiän pöytien välillä oli 350 km? Onko tuo nyt ihme jos ei kelvanna sulleTapasin perjantaina mukavan tyypin tai siis hän tuli pöytääni istuun mutta välimatkaa 350 km niin ei kiitos.
Tää kesä oli ihan ihmeellinen mutta...
Aivan, ja se on melko uusi pusakkaNo sitten ei välttämättä heti viitsi ostaa
Kyllä sitä mielellään haluais läheltä löytää kun ei niin vaan pääse toisen luo yms.Täällä olis toinen mukava jätkä, mutta on vielä kauempana
Ei kun asuinpaikkojenSiis teiän pöytien välillä oli 350 km? Onko tuo nyt ihme jos ei kelvanna sulle
Kyllä sen ompelija voisi vielä kuntoon saadaAivan, ja se on melko uusi pusakka
Oliskohan kymmenkunta vuotta vanha, siinä on vielä palon osia, jotka eivät ole repaleisia.
Kyllä sitä mielellään haluais läheltä löytää kun ei niin vaan pääse toisen luo yms.
Entäs, jos toinen tulis Sinun luo? Miten silloin?
Entäs ne terva ja pikiläiskät, miten ne saa pois? Nehän ne enemmän tuo mulle vaikeuksia.Kyllä sen ompelija voisi vielä kuntoon saada
Tulisi ainakin uniikki huppari millaista ei muilla ole.
Älä missään nimessä sotkeennu.Täällä olis toinen mukava jätkä, mutta on vielä kauempana
Leikkaa ne irtiEntäs ne terva ja pikiläiskät, miten ne saa pois? Nehän ne enemmän tuo mulle vaikeuksia.
Ei siitä mitään sotkeennu, jos leikkaan nuo piki ja tervatahrat puserosta pois, niinkuin Ellu mua jo opetti. Kiitos, Elena.Älä missään nimessä sotkeennu.
*Heiluttaa valkoista lippua* ja huutelee - Älä ammu, älä ammu, älä ammu . En oo kuukkeli, se on Kyöpsi vain. Ajattelin vain vaivihkaa asettua taloksi sinne aittaan .Kaikki kuukkelit, jotka ilmestyy mun maille, karkotetaan väkivaltaisesti tai vaihtoehtoisesti ammutaan
Ei varmaan mitenkään paitsi leikkaamalla kuten ellu sanoikinEntäs ne terva ja pikiläiskät, miten ne saa pois? Nehän ne enemmän tuo mulle vaikeuksia.
Älä missään nimessä sotkeennu.