Aamupaskalla.Missä Onja?
Miten aika kuluu nyt, kun ennen meni koko vuorokausi täälläViuhvauh... olen jo matkalla.
Minut pysäyttää vain se jos matkan varrella tulee parempi tarjous, kuten pyttipannua ja olutta ala- ja yläosattomalla tarjoilulla.
Kiitos kysymästä. Enimmäkseen siinä toisessa elämässä olen.Missä Onja?
Kellään mene koko vuokautta kerralla täällä.Miten aika kuluu nyt, kun ennen meni koko vuorokausi täällä
Menitkö ruttunaamoille laituria rakentamaan
Jotensakin väsyttää ja paleltaa ja niiskuttaa ja pärskittää..siinäpähän on, mut saa sänkyyn vaan vatsataudilla..mikään pikkulenssu ei nyt pysäytä vaikka olo vois olla kyllä parempikin
No mutta, jospa kuuma kahvi auttais
Ai me ollaan samiksia Rättiksen kanssa.Päivää
Ei mutta jäin ihmettelemään muutaman afgaanin ja irakilaisen hiusmuotia, siis miks ne leikkauttaa ne hiuksensa sellasiks niinkun siihen päälaelle ois laitettu lattiamoppi väärinpäin ja vielä permanentattu se koko ihmekummastus?Onko sattunut isoja meisseleitä näkökenttään tänään?
Mie syön kohta jotain roskaa ja sitten vähän levähtelen vähän ja illemmalla nautin tyttöystävän herkusta
Ette kai nyssentään oo?? Älä ees pelleile tuolla asialla nainen!Ai me ollaan samiksia Rättiksen kanssa.
Sama hymiö. Muusta en sano mitään.Ei mutta jäin ihmettelemään muutaman afgaanin ja irakilaisen hiusmuotia, siis miks ne leikkauttaa ne hiuksensa sellasiks niinkun siihen päälaelle ois laitettu lattiamoppi väärinpäin ja vielä permanentattu se koko ihmekummastus?
Ette kai nyssentään oo?? Älä ees pelleile tuolla asialla nainen!
Sama hymiö. Muusta en sano mitään.
Sama hymiö. Muusta en sano mitään.
Ei mutta jäin ihmettelemään muutaman afgaanin ja irakilaisen hiusmuotia, siis miks ne leikkauttaa ne hiuksensa sellasiks niinkun siihen päälaelle ois laitettu lattiamoppi väärinpäin ja vielä permanentattu se koko ihmekummastus?
Ette kai nyssentään oo?? Älä ees pelleile tuolla asialla nainen!
Kyllä mä ruoan tykkään nauttia ihan ilman karvoja siinä joukossa, kiitosYksi intiimi kysymys, karvoilla vai ilman?
Kyllä mä ruoan tykkään nauttia ihan ilman karvoja siinä joukossa, kiitos
Nääh, sekaantuisit kumminkin imuriis tai naapurin (auton) pakoputkeen.Jostain putkahti mieleen semmoinen, että tuliskohan sitä homosteltua, jos ei sais koskaan naista
Mitäpä luulette?
Kaikki pois vaan, Ana.Genitaaleissa, urpo.
Mie tykkään naisella siistitystä, sieltä alhaalta tietysti kaikki pois
Nääh, sekaantuisit kummin imuriis tai naapurin (auton) pakoputkeen.