The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä en oo kahtonut sitä irtokarkkivideota tai sitten en nähnyt siinä mitään niin erikoista että se olisi jäänyt mieleen Mä en oo kahtonut sitä irtokarkkivideota tai sitten en nähnyt siinä mitään niin erikoista että se olisi jäänyt mieleen :unsure:
Keitetyt kalapuikkot ei oo mun juttu (n)
:)
Pasi, 51, oli YouTuben ensimmäisiä suomalaisjulkkiksia, yli 43 miljoonaa katselukertaa - video! | Seiska
Pasin arki ei kuitenkaan ole ihan tavallista. Hän esimerkiksi ei paista kalapuikkoja ja ranskalaisia, vaan keittää ne.
Mausteiden sijaan hän saattaa laittaa ruuan seikkaan porevitamiinitabletin tai maksamakkaraa.
 
Päivää murut :)

Kiire aamu,fysioterapeutti soitti ja kysyi selän vointia. Työmatkalla soitti hoitaja ihotautipolilta ja tarjosi peruutusaikaa keskiviikoksi klo 17.00 kai ihotautilääkäri samalla poistaa sen jalan luomen. Mahtaisiko tarkistaa samalla selän luomet ?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja sit on pari aittaa, rantasauna ja grillilaavu :). Paikka oli semmonen että ekassa näytössä tuumasin että paperit tänne, mä en lähde täältä enää minnekään. Naapureita ei oo lähelläkään ja tää on semmosessa kohtaa ettei oo järvelläkään liikennettä kovin paljoa. Aion metsittyä ja villiintyä tänne.
Kuulostaa ihanalta :)
Onnea
 
Päivää murut :)

Kiire aamu,fysioterapeutti soitti ja kysyi selän vointia. Työmatkalla soitti hoitaja ihotautipolilta ja tarjosi peruutusaikaa keskiviikoksi klo 17.00 kai ihotautilääkäri samalla poistaa sen jalan luomen. Mahtaisiko tarkistaa samalla selän luomet ?
Luulisi että nuo kaikki tekisi. Tosin en tiedä millainen henkilö luomia poistaa vai just ihotautilääkäri.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Riippuuko luomien poisto luomista? Tai siis kuka poistaa ne.
Terkkarin yleislääkäri on poistanut multa 3 luomea.
Kai se riippuu vähän luomen koosta,missä on ja onko suonia lähellä,saako tikit laitettua helposti.
Mulla on tuo poistettava luomi jalkapohjassa lähellä suonia,yleislääkäri ei ruvennu leikkaamaan,koska oli huolissaan tikkien pitämisestä ja arvesta sitten jos ei saa siististi tehtyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Moikkapäivää:)!

Mä oon ihan tilttifinaalissa:D, herrankiesus mikä päivä vaan selätinpä mokoman voitokkaasti mutta nyt oon niin väsy :D että hyvä kun kupin jaksan nostaa huulilleni...iteasiassa mulla vilistää jokapaikassa semmosia kutittavia perhosia ja mua hymyilyttää ja hihityttää ja olo on yhtäaikaa ihan hävyttömän onnellinen ja jostain kumman syystä pikkasen haikeensurullinen mutta ennen kaikkea rakastettu:D...äääyyyh, eli yks iso sekohörhönen oon:D

Pakarat ihan hellinä, jalat muussina, selkä..no menossa mukana ja tiiän että jos äksäilemään heittäytyisin niin ehken ylihuomenna havahtuisin:D...tinku vois muuten viskoo niitä unia mulle takas:barefoot:, paittiettä mä näin ihan viime minuuttien aikana varsin pölöjää unta; mulle tuli työkomennus ja huomasinkin että - pois alta kaikki ihmiset!! - mun pitääkin lähteä liikenteeseen ihan huikeen hienolla metallipunaisen värisellä blingbling- linkillä!!! poimimaan jengiä kyytiin jonnekin bailandosreissuun*ufopääkkönen*:D:eek:...sitä isoa rattia hipistellessä ehdin vaan aatella että toivottavasti muuten navigaattori toimii ja että jengi on etukäteen maksanu lippunsa...muutoin vaan huokailun että jess!!iso auto!!!:D

Herätessä sitten säpsähtäen unikuvissa vielä tuli hajatelma että aijooniin...ei mulla kyllä oo etes valtuuksia ajella tämmösellä:D... Että mitä lienee sitten merkkaakaan moinen leffapläjäytys:D


Mutta hei, se on maanantai, uusi viikko, uusia juttuja ja tilanteita ja - auringonpaistetta:love:!
Mukavaa päivää sulle:):love:...ja meni pitkäks, sorisori:barefoot::notworthy:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Moikkapäivää:)!

Mä oon ihan tilttifinaalissa:D, herrankiesus mikä päivä vaan selätinpä mokoman voitokkaasti mutta nyt oon niin väsy :D että hyvä kun kupin jaksan nostaa huulilleni...iteasiassa mulla vilistää jokapaikassa semmosia kutittavia perhosia ja mua hymyilyttää ja hihityttää ja olo on yhtäaikaa ihan hävyttömän onnellinen ja jostain kumman syystä pikkasen haikeensurullinen mutta ennen kaikkea rakastettu:D...äääyyyh, eli yks iso sekohörhönen oon:D

Pakarat ihan hellinä, jalat muussina, selkä..no menossa mukana ja tiiän että jos äksäilemään heittäytyisin niin ehken ylihuomenna havahtuisin:D...tinku vois muuten viskoo niitä unia mulle takas:barefoot:, paittiettä mä näin ihan viime minuuttien aikana varsin pölöjää unta; mulle tuli työkomennus ja huomasinkin että - pois alta kaikki ihmiset!! - mun pitääkin lähteä liikenteeseen ihan huikeen hienolla metallipunaisen värisellä blingbling- linkillä!!! poimimaan jengiä kyytiin jonnekin bailandosreissuun*ufopääkkönen*:D:eek:...sitä isoa rattia hipistellessä ehdin vaan aatella että toivottavasti muuten navigaattori toimii ja että jengi on etukäteen maksanu lippunsa...muutoin vaan huokailun että jess!!iso auto!!!:D

Herätessä sitten säpsähtäen unikuvissa vielä tuli hajatelma että aijooniin...ei mulla kyllä oo etes valtuuksia ajella tämmösellä:D... Että mitä lienee sitten merkkaakaan moinen leffapläjäytys:D


Mutta hei, se on maanantai, uusi viikko, uusia juttuja ja tilanteita ja - auringonpaistetta:love:!
Mukavaa päivää sulle:):love:...ja meni pitkäks, sorisori:barefoot::notworthy:...
Luin ton kahteen kertaan mut en ole ihan varma olitko tänään töissä vai törmäsitkö johonkin komistukseen ja rakastelitte koko päivän :LOL:
 
Moikkapäivää:)!

Mä oon ihan tilttifinaalissa:D, herrankiesus mikä päivä vaan selätinpä mokoman voitokkaasti mutta nyt oon niin väsy :D että hyvä kun kupin jaksan nostaa huulilleni...iteasiassa mulla vilistää jokapaikassa semmosia kutittavia perhosia ja mua hymyilyttää ja hihityttää ja olo on yhtäaikaa ihan hävyttömän onnellinen ja jostain kumman syystä pikkasen haikeensurullinen mutta ennen kaikkea rakastettu:D...äääyyyh, eli yks iso sekohörhönen oon:D

Pakarat ihan hellinä, jalat muussina, selkä..no menossa mukana ja tiiän että jos äksäilemään heittäytyisin niin ehken ylihuomenna havahtuisin:D...tinku vois muuten viskoo niitä unia mulle takas:barefoot:, paittiettä mä näin ihan viime minuuttien aikana varsin pölöjää unta; mulle tuli työkomennus ja huomasinkin että - pois alta kaikki ihmiset!! - mun pitääkin lähteä liikenteeseen ihan huikeen hienolla metallipunaisen värisellä blingbling- linkillä!!! poimimaan jengiä kyytiin jonnekin bailandosreissuun*ufopääkkönen*:D:eek:...sitä isoa rattia hipistellessä ehdin vaan aatella että toivottavasti muuten navigaattori toimii ja että jengi on etukäteen maksanu lippunsa...muutoin vaan huokailun että jess!!iso auto!!!:D

Herätessä sitten säpsähtäen unikuvissa vielä tuli hajatelma että aijooniin...ei mulla kyllä oo etes valtuuksia ajella tämmösellä:D... Että mitä lienee sitten merkkaakaan moinen leffapläjäytys:D


Mutta hei, se on maanantai, uusi viikko, uusia juttuja ja tilanteita ja - auringonpaistetta:love:!
Mukavaa päivää sulle:):love:...ja meni pitkäks, sorisori:barefoot::notworthy:...
Moikkeliskukkuu muru :)
Toivottavasti pakarat ja muut paikat vertyy. :)
 
Luin ton kahteen kertaan mut en ole ihan varma olitko tänään töissä vai törmäsitkö johonkin komistukseen ja rakastelitte koko päivän :LOL:
Varjele:D!
Mun piti lukea uudestaan omat höpinät:cautious:...

..mä niin mieluusti tuon jälkimmäisen vaihtoehdon kyllä:oops: mutta ihan arkisentylsästi oon ollu töissä:D...sielläkun muuten, tää on ollu niin pönttö päivä:D, sain itteni lukkojen taakse nuin vain!! Kahdesti! Päivän aikanen nyt hoitui onneks sillä kun väkeä oli talosaa ja ulkopuolellakin että vienokaino kiekuminen ja huiskutus pelasti:D mutta tää viimosin meinas olla jo uliulia kun viimosten joukossa tein lähtöä kotiin....ja hokasin että mun avaimet on jossain muualla ja mä on tässä ja ovea montakin tikslukossa ja kääk:D!

Onneks yks vääräleuka lompsutteli paikalle ja räjähtipä nauramaan nähdessään mut, olin kuulema niiin surkuhupaisan näköinen....mä niin kuulen tästä avaimettomuudestani:rolleyes::D



Mitä mies:)?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä