Moikkapäivää
!
Mä oon ihan tilttifinaalissa
, herrankiesus mikä päivä vaan selätinpä mokoman voitokkaasti mutta nyt oon niin väsy
että hyvä kun kupin jaksan nostaa huulilleni...iteasiassa mulla vilistää jokapaikassa semmosia kutittavia perhosia ja mua hymyilyttää ja hihityttää ja olo on yhtäaikaa ihan hävyttömän onnellinen ja jostain kumman syystä pikkasen haikeensurullinen mutta ennen kaikkea rakastettu
...äääyyyh, eli yks iso sekohörhönen oon
Pakarat ihan hellinä, jalat muussina, selkä..no menossa mukana ja tiiän että jos äksäilemään heittäytyisin niin ehken ylihuomenna havahtuisin
...tinku vois muuten viskoo niitä unia mulle takas
, paittiettä mä näin ihan viime minuuttien aikana varsin pölöjää unta; mulle tuli työkomennus ja huomasinkin että - pois alta kaikki ihmiset!! - mun pitääkin lähteä liikenteeseen ihan huikeen hienolla metallipunaisen värisellä blingbling- linkillä!!! poimimaan jengiä kyytiin jonnekin bailandosreissuun*ufopääkkönen*
...sitä isoa rattia hipistellessä ehdin vaan aatella että toivottavasti muuten navigaattori toimii ja että jengi on etukäteen maksanu lippunsa...muutoin vaan huokailun että jess!!iso auto!!!
Herätessä sitten säpsähtäen unikuvissa vielä tuli hajatelma että aijooniin...ei mulla kyllä oo etes valtuuksia ajella tämmösellä
... Että mitä lienee sitten merkkaakaan moinen leffapläjäytys
Mutta hei, se on maanantai, uusi viikko, uusia juttuja ja tilanteita ja - auringonpaistetta
!
Mukavaa päivää sulle
...ja meni pitkäks, sorisori
...