The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miu miu:unsure:
Kyllä mä uskon että noi muljahtelut on sydämessä kun kasvot meni ihan punaseks ja oli hankala hengittää ja yskitti, tai tuli sellasia köh köh tuntemuksia ja kun makasin tuolla kyljelläni niin sydämen syke tuntui korvissa saakka ja ne muljahtelut myös. On mulla ennenkin tullut mutta huomattavasti lievempänä, nyt vähän mentiin sitten vauhikkaammin.
Ei muljahtele enää mutt yököttää koko ajan.

Söin mä päivällä salaattia mutta nyt ei mee ruokaa alas, on olotilat aika ikävät.
Kyllä ne oireet varmasti on psykosomaattista laatua vaikka sitä onkin vaikee uskoa sillä hetkellä kun on se päällä. Älä huoli.
Nimim. kokemusta on.

Onpa täällä hiljasta.
 
Kyllä ne oireet varmasti on psykosomaattista laatua vaikka sitä onkin vaikee uskoa sillä hetkellä kun on se olo päällä. Älä huoli.
Nimim. kokemusta on.

Onpa täällä hiljasta.
Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!:unsure:
 
Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!:unsure:
Kyllä sä tämän tarvot yli ja pääset nauttimaan taas elämästä, se on varmaa. (y)
Jos ei olis huonoja aikoja, ei huomaisi hyviäkään. Kliseistä mutta totta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Miu miu:unsure:
Kyllä mä uskon että noi muljahtelut on sydämessä kun kasvot meni ihan punaseks ja oli hankala hengittää ja yskitti, tai tuli sellasia köh köh tuntemuksia ja kun makasin tuolla kyljelläni niin sydämen syke tuntui korvissa saakka ja ne muljahtelut myös. On mulla ennenkin tullut mutta huomattavasti lievempänä, nyt vähän mentiin sitten vauhikkaammin.
Ei muljahtele enää mutt yököttää koko ajan.

Söin mä päivällä salaattia mutta nyt ei mee ruokaa alas, on olotilat aika ikävät.
Pitäiskö mennä lääkäriin? Halaus, varmasti kurja olo.
 
Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!:unsure:
Muru,jospa kävisit lääkärissä juttelemassa. :unsure: Et tosiaan anna periksi, perkele ! :)
Halauksia ja rutistus :love:
Varmasti on kurjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
:)
Poliisit sallivat nyt naisten pyöräilemisen Saudi-Arabiassa, mutta tietyin rajoituksin.

Naiset eivät saa käyttää polkupyöriä matkustamiseen, vaan he saavat pyöräillä vain huvikseen esimerkiksi ulkoilualueilla.

Lisäksi heidän täytyy olla pukeutuneina abayaan ja miespuolisen sukulaisen seurassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä