Kyllä ne oireet varmasti on psykosomaattista laatua vaikka sitä onkin vaikee uskoa sillä hetkellä kun on se päällä. Älä huoli.Miu miu
Kyllä mä uskon että noi muljahtelut on sydämessä kun kasvot meni ihan punaseks ja oli hankala hengittää ja yskitti, tai tuli sellasia köh köh tuntemuksia ja kun makasin tuolla kyljelläni niin sydämen syke tuntui korvissa saakka ja ne muljahtelut myös. On mulla ennenkin tullut mutta huomattavasti lievempänä, nyt vähän mentiin sitten vauhikkaammin.
Ei muljahtele enää mutt yököttää koko ajan.
Söin mä päivällä salaattia mutta nyt ei mee ruokaa alas, on olotilat aika ikävät.
Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!Kyllä ne oireet varmasti on psykosomaattista laatua vaikka sitä onkin vaikee uskoa sillä hetkellä kun on se olo päällä. Älä huoli.
Nimim. kokemusta on.
Onpa täällä hiljasta.
Kyllä sä tämän tarvot yli ja pääset nauttimaan taas elämästä, se on varmaa.Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!
ainakin yritän.Kyllä sä tämän tarvot yli ja pääset nauttimaan taas elämästä, se on varmaa.
Jos ei olis huonoja aikoja, ei huomaisi hyviäkään. Kliseistä mutta totta.
Pitäiskö mennä lääkäriin? Halaus, varmasti kurja olo.Miu miu
Kyllä mä uskon että noi muljahtelut on sydämessä kun kasvot meni ihan punaseks ja oli hankala hengittää ja yskitti, tai tuli sellasia köh köh tuntemuksia ja kun makasin tuolla kyljelläni niin sydämen syke tuntui korvissa saakka ja ne muljahtelut myös. On mulla ennenkin tullut mutta huomattavasti lievempänä, nyt vähän mentiin sitten vauhikkaammin.
Ei muljahtele enää mutt yököttää koko ajan.
Söin mä päivällä salaattia mutta nyt ei mee ruokaa alas, on olotilat aika ikävät.
Apua täytyy pyytää jos ei jaksa. Muista se.ainakin yritän.
Johan ny.Ei voi lainata eikä tykätä nyt toisten jutuista. Yritin Luniksen biisivalintaa peukuttaa, niin tulee ilmoitus ettei ole oikeuksia.
Ei mulla mitään estoja ole, tai on mutta ei nikeille. Eikä ainakaan sulle.Miksi toista voi lainata ja toista ei Luniksella mulle joku henkilökohtainen esto
Nyt onnistuu taasEi mulla mitään estoja ole, tai on mutta ei nikeille. Eikä ainakaan sulle.
Mä voin lainata Lunista sulle, mutt vaan hetkeks jos et muuten pysty lainaamaan häntäMiksi toista voi lainata ja toista ei Luniksella mulle joku henkilökohtainen esto
Eikö ku se halukas.täh mitä ei oo? Päätä vai?
Muru,jospa kävisit lääkärissä juttelemassa. Et tosiaan anna periksi, perkele !Voihan se noin olla, nykytilanne on menossa parempaan ajallisesti ajateltuna mutta ihmissuhteet on päin persettä, samoin kuin omat uskallukset ja luottamukset ja rikkoutumiset vuosien takaa...nuo kaikki vaikuttaa edelleen ja meinaa tuhota koko loppuelämän...enkä mä helvetti soikoon tiiä miten päästä niistä asioista yli niin että uskaltais elää ja ottaa kaiken hyvän vastaan mitä elämä yrittää tarjota. Nytkin sellanen olo koko ajan että miks yrittää ees kun vituiks se kaikki kuitenkin menee, mutt silti vaan yritän ja evvarmasti anna periks prkl. Musta tulee vielä onnellinen ja rohkee...nii kerta ja vttu!
Mä söin kaks lättyy ja nyt on ihan ähky.Sauna,hieronta,suklaa & kahvi
4 ihanaa
LätytMä söin kaks lättyy ja nyt on ihan ähky.
Mä oon syöny viimekek yli vuos sitten että en nyt kovin usein.Lätyt
Joo,vaikka lätyt on hyviä,niin harvoin tulee tehtyä.Mä oon syöny viimekek yli vuos sitten että en nyt kovin usein.
Mä en edes osaa tai siis ei onnistu ikinä niin en koskaan tee itse.Joo,vaikka lätyt on hyviä,niin harvoin tulee tehtyä.
Aina ei mee mullakkaan nappiin Ainakaan jos kokeilen jotain uutta/ outoa reseptiäMä en edes osaa tai siis ei onnistu ikinä niin en koskaan tee itse.