No edes vilautit????
No edes vilautit????
Ootko sä menossa hakemaan flunssaaOlipa söpö jätkä vastapäätä mua. Olen junassa.
En. Jätkä oli haarat levällään.No edes vilautit????
Flunssa asuu lähellä. Nyt käyn muualla.Ootko sä menossa hakemaan flunssaa
En varastanu niitä! Se oli sitten ellu joka kävi ne varastaa ja syötti mun alitajuntaan ne jollain poppaskonstilla! SYYTÄMME ELLUA!Wow wow wow, nytkyllä kuulkaapas...en oo tasan tarkkaan lahjottanunna unikuviani mihinkään suuntaan joten kerta ne n a p a t a a n nuin vain niin ihan saa rauhassa....sylitellä ja kiehnätä ja painautua ja...hyvin sä oot nukkunu, jossain tasasen harmaassa maalipöntössä lilluminen viikon ajan on jo uuvuttavaa
Nii..tai siis..eikäku mitenkä...Se on vähän kun kattois vierestä kun toiset namittelee
Olisit kysyny tarviiko vähän hierontaaEn. Jätkä oli haarat levällään.
ja siks et vilauttana? En nyt ihan Ummarra miten se haarakkuus tähän liittyy mutta....mjooh, eiku emmä ymmärrä siltikäänEn. Jätkä oli haarat levällään.
No hä nyt? Mun kadonneet unet, tinkun vetovoimainen aistillisuus niin - ei voi kyllä epäonnistuaHah yks vie kunnian toisen seksiunista!!
Olisit kysyny tarviiko vähän hierontaa
Vaikka sinisestä väristä tykkäänkin, niin mansikat on aina punaisiaSiin teille mansikoita, syökää pois
Mä en vilauta julkisella paikalla.ja siks et vilauttana? En nyt ihan Ummarra miten se haarakkuus tähän liittyy mutta....mjooh, eiku emmä ymmärrä siltikään
Se on lukenu tänEn. Jätkä oli haarat levällään.
...eli olis kuin oliskii tarjollansatyrkyllänsä endorfiinien runsassuihkuista kohtaamista...Nainen! Liikenteeseen tänään! Mitä vain voi tapahtua...!Mä jos olisin jossain junassa näitte unie jälkeen ja joku haarat levällään edessä niin pikkusen olis nieleksimistä
Kauppaan menen...eli olis kuin oliskii tarjollansatyrkyllänsä endorfiinien runsassuihkuista kohtaamista...Nainen! Liikenteeseen tänään! Mitä vain voi tapahtua...!
No en mäkään mitenkään tahallisesti ja tarkoituksella mutta jotkut puserot on jotenki kummallisia ja liikkuvaisia kaula- aukosta...joskus mutta siis tosi harvoin..tuskin just ollenkaan kuitenkaan...Mä en vilauta julkisella paikalla.
No ni, tarkkana siellä sitten! Porkkanapussien luona voi tapahtua...Kauppaan menen
Hupimatka junalla. Tiedä vaikka viereen istuis joku mukava mies....eli olis kuin oliskii tarjollansatyrkyllänsä endorfiinien runsassuihkuista kohtaamista...Nainen! Liikenteeseen tänään! Mitä vain voi tapahtua...!
Mä vältän sellaisia paitoja.No en mäkään mitenkään tahallisesti ja tarkoituksella mutta jotkut puserot on jotenki kummallisia ja liikkuvaisia kaula- aukosta...joskus mutta siis tosi harvoin..tuskin just ollenkaan kuitenkaan...
Osaan mä pukeutua
Mä en ymmärrä välttää...sitäpaitti ne huijaa aina, kun päälläpäällä ne on maltillisennätisti mutta jos sattuu vähänkään vauhdikkaammin liikkumaan ja kumartelemaan, niin...no, värikäs pitsi on kaunistaMä vältän sellaisia paitoja.
Pokaa seKaukojunaan tuli kalju komea mies. Kiva parta.