vierailija
Siinähän voi olla matojaTekis mieli suolasiikaa
Siinähän voi olla matojaTekis mieli suolasiikaa
Joo,niih mullakin aina roiskuu ku vatkaa siis kermavaahdotMiten ih- mees- sä kukaan koskaan milloinkaan v o i selvitä kermavaahdon vaahdottamisesta ilman roiskeita???!!!
No et kyllä selviä sinäkään joten ihan turhaan yrität siellä..eikäku...oikeestaan
Kaikkeesitämeneekintekemäänkunnätistipyydetään*huokaa*...
Moi sullekin...mä lähden suihkuun...ja laittaan tään puseron likoomaan...
Kenelle oikeen oot puhunut taas? Onhan se tuolla maailmalla ihme a kumma, kun jossakin on naisia, jotka ovat avoimesti "puutteessa",. Sellaisia voi käyttää helposti "houkutuslintuina", vaikka ethän niitä kotiisi huolisi kuitenkaan asumaan. Pelkkä tieto sellaisesta riittää niille, halusit tai et. Hauskaa iltaa kaikille.Välillä ketuttaa seksin puute mutta sellaista se sinkun elämä on.
Kunhan valitan vaan, en muuta. En ole ainoa joka siitä on puhunut. Jotakin olen puhunut täällä elämästäni. En läheskään kaikkea. Miksi aina valitat mun sanomisista? Etkä kenenkään muun.
Siinähän voi olla matoja
...no sori nyt mutku...minkäs mä sille voin että lätäköt on ihania ja niissä pitää roiskia ja lehtikasat..oijoijoi, hei!! Semmoset ihan tolkuttoman valtaisat vaahterakasat!! Tiiätkö kun sinne ihan oikeesti humpsahtaa hävyksiin kun sinne heittäytyy selällensä äksäilemään..
https://kalastus.com/keskustelu/arkistot-kaikkea-kalastuksesta-arkisto-2004-04-06/matoja-siiassa
...kohta syö enää mitään
Millanen kaveriKaveri pyytää luokseen ja on flunssassa.
Mä en halua katsoa mitään matolinkkejä tai matokuvia, en nyt enkä ikinä!https://kalastus.com/keskustelu/arkistot-kaikkea-kalastuksesta-arkisto-2004-04-06/matoja-siiassa
Eiku se pitää kunnolla kypsentää, aina kaikki kala!
Joskus olen mainninut täällä. Aina se vaan muistetaan.Kenelle oikeen oot puhunut taas? Onhan se tuolla maailmalla ihme a kumma, kun jossakin on naisia, jotka ovat avoimesti "puutteessa",. Sellaisia voi käyttää helposti "houkutuslintuina", vaikka ethän niitä kotiisi huolisi kuitenkaan asumaan. Pelkkä tieto sellaisesta riittää niille, halusit tai et. Hauskaa iltaa kaikille.
Jokainen ihminen on oman aikansa lapsi - enkä tarkoita sitä mammojen "omaa aikaa" tässä nyt - muualla maailmassa sellaista ei tunneta
Kaveri vaan.Millanen kaveri
Kaveri pyytää luokseen ja on flunssassa.
Millanen kaveri
no jopas selvis vauhilla millanen kaveri siellä pyytää kyläänMul ei hirveesti roisku ku vatkaan kaverin kermaa.
Onko flunssan arvonen?Kaveri vaan.
Sama vikaJoo,niih mullakin aina roiskuu ku vatkaa /QUOTE]
On. Mut se sano että ei tartu. On virus.Onko flunssan arvonen?
Kaveri pyytää luokseen ja on flunssassa.
Mä läpsyttelin viime kauppareissulla ääsmarketin pihalla olevassa isossa lätäkössä hetken......no sori nyt mutku...minkäs mä sille voin että lätäköt on ihania ja niissä pitää roiskia ja lehtikasat..oijoijoi, hei!! Semmoset ihan tolkuttoman valtaisat vaahterakasat!! Tiiätkö kun sinne ihan oikeesti humpsahtaa hävyksiin kun sinne heittäytyy selällensä äksäilemään..
Eikä sieltä meinaa päästä ylös eikä pois niin millään ..
Paitti että en muuten oo tuota teheny...tein mä tässä just parin minsan töherryksen muttaku onneks en osaa sitä laittaa teijen silmien iloksi...
Virus tarttuu jopa paremmin kuin bakteerit, esim flunssat kaikenmaailman ovat virusperäisiä.On. Mut se sano että ei tartu. On virus.
On. Mut se sano että ei tartu. On virus.
Ja teki niin hyvvää....Mä läpsyttelin viime kauppareissulla ääsmarketin pihalla olevassa isossa lätäkössä hetken...