The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten ih- mees- sä kukaan koskaan milloinkaan v o i selvitä kermavaahdon vaahdottamisesta ilman roiskeita???!!!:cautious::barefoot:


No et kyllä selviä sinäkään joten ihan turhaan yrität siellä:mad:..eikäku:unsure:...oikeestaan:notworthy:

Kaikkeesitämeneekintekemäänkunnätistipyydetään:oops:*huokaa*...

Moi sullekin...mä lähden suihkuun:barefoot:...ja laittaan tään puseron likoomaan...
Joo,niih mullakin aina roiskuu ku vatkaa :oops: siis kermavaahdot :unsure:
 
vierailija
Välillä ketuttaa seksin puute mutta sellaista se sinkun elämä on.
Kunhan valitan vaan, en muuta. En ole ainoa joka siitä on puhunut. Jotakin olen puhunut täällä elämästäni. En läheskään kaikkea. Miksi aina valitat mun sanomisista? Etkä kenenkään muun.
Kenelle oikeen oot puhunut taas? Onhan se tuolla maailmalla ihme a kumma, kun jossakin on naisia, jotka ovat avoimesti "puutteessa",. Sellaisia voi käyttää helposti "houkutuslintuina", vaikka ethän niitä kotiisi huolisi kuitenkaan asumaan. Pelkkä tieto sellaisesta riittää niille, halusit tai et. Hauskaa iltaa kaikille.
Jokainen ihminen on oman aikansa lapsi - enkä tarkoita sitä mammojen "omaa aikaa" tässä nyt - muualla maailmassa sellaista ei tunneta (y)
 
@FreezeCat on tuon tekijä ihan selvästi.
...no sori nyt mutku:oops::barefoot::notworthy:...minkäs mä sille voin että lätäköt on ihania ja niissä pitää roiskia ja lehtikasat..oijoijoi, hei!! Semmoset ihan tolkuttoman valtaisat vaahterakasat:love:!! Tiiätkö kun sinne ihan oikeesti humpsahtaa hävyksiin kun sinne heittäytyy selällensä äksäilemään(y)..
Eikä sieltä meinaa päästä ylös eikä pois niin millään :D..


Paitti että en muuten oo tuota teheny:notworthy:...tein mä tässä just parin minsan töherryksen muttaku onneks en osaa sitä laittaa teijen silmien iloksi:D:notworthy:...
 
Softy
Kenelle oikeen oot puhunut taas? Onhan se tuolla maailmalla ihme a kumma, kun jossakin on naisia, jotka ovat avoimesti "puutteessa",. Sellaisia voi käyttää helposti "houkutuslintuina", vaikka ethän niitä kotiisi huolisi kuitenkaan asumaan. Pelkkä tieto sellaisesta riittää niille, halusit tai et. Hauskaa iltaa kaikille.
Jokainen ihminen on oman aikansa lapsi - enkä tarkoita sitä mammojen "omaa aikaa" tässä nyt - muualla maailmassa sellaista ei tunneta (y)
Joskus olen mainninut täällä. Aina se vaan muistetaan.
 
...no sori nyt mutku:oops::barefoot::notworthy:...minkäs mä sille voin että lätäköt on ihania ja niissä pitää roiskia ja lehtikasat..oijoijoi, hei!! Semmoset ihan tolkuttoman valtaisat vaahterakasat:love:!! Tiiätkö kun sinne ihan oikeesti humpsahtaa hävyksiin kun sinne heittäytyy selällensä äksäilemään(y)..
Eikä sieltä meinaa päästä ylös eikä pois niin millään :D..


Paitti että en muuten oo tuota teheny:notworthy:...tein mä tässä just parin minsan töherryksen muttaku onneks en osaa sitä laittaa teijen silmien iloksi:D:notworthy:...
Mä läpsyttelin viime kauppareissulla ääsmarketin pihalla olevassa isossa lätäkössä hetken...:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä