The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipäs lukenu, mä näin:cautious::X3:

Söin tänään päivällä kahen sortin sallaattia, kukkakaalikratiinia, uunilohta ja keitettyjä porkkanoita...ja tulin niin täyteen että meinasin puklata aina kun suun aukasin.:oops: Nokun se lohi täyttää niin pirusti vaikkei sitä kauhee määrä ees ollu.:coffee::notworthy:
Kiesus sentään, nainen!
Kenenkä mahaan sä oot...eikäkun sä oot vihdoin löytänyt sen kadoksissa kuikuilleen pikkusen sieväsen ömpsispömpsäses:love:
Ihunaa*taputtaa käpäliään*, kyllä pikkunälkä katoaa sinne mieluusti(y)

Mä oon syöny tänää...jaa, sato muuten päivän aikana aika reippaasti ja kyllä!! Tuli vesilätäköitä:love:...arvaas roiskuiko?

:love:
 
Kiesus sentään, nainen!
Kenenkä mahaan sä oot...eikäkun sä oot vihdoin löytänyt sen kadoksissa kuikuilleen pikkusen sieväsen ömpsispömpsäses:love:
Ihunaa*taputtaa käpäliään*, kyllä pikkunälkä katoaa sinne mieluusti(y)

Mä oon syöny tänää...jaa, sato muuten päivän aikana aika reippaasti ja kyllä!! Tuli vesilätäköitä:love:...arvaas roiskuiko?

:love:
Niiiiiin siis mitä sä oot syönyt tänään?:cautious:
 
..ja yks korvamatonen oli sitte tää:love:

Oikeestaan koko päivä meni - kuulema:notworthy:- kävelevänä jukeboxina....

Mut kuulema paikallistaa tosi hyvin:rolleyes:...joko höpisen tai siten nauran tai sitten hoilaan:barefoot::oops:..ois aika rankkaa jesarin paikkaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Mä en kanssa oikein oo ikinä lämmennyt iskelmälle kun mun mielestä se on yhtä kuin humppaa:oops:

Mutta sitten on nää muut...r&b, reggae, rock, poppi, suomi rocki, heavy, blues...ym ym... ja mitä kaikkia näitä nyt oikein on...rap ei oikein uppoo paitsi joku Eminem.:love:
Joskus kuuntelen iskelmää. Mut yleensä kännissä se menee. Mä tykkään monenlaisesta musiikista. Disko jumputus on ykkönen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja se tyrkkääpukkaa sähläystä ja hässäkkää ja sapuskointia ipanoille ja tulemistamenemistä jajaja...eli tilannehärdelliin meikäläinen nyt myös mukaan (y):D!

Mä niiiin tiiän että vaikka välillä päivät on yhtä hurlumheitä ja kaaosta ja säätöä, mun tulee tätä kaikkea vielä jonain kauniina päivänä ikävä:love:

Lainaahan tämä on...ihan kaikki..ipanat..elämä...ihan pienen hetken me ollaan täällä vain käymässä....

Rakastetaan :).
Rakasta vaikka se välillä olisikin vaikeeta. Tai pelottavaa. Rakasta siitä huolimatta:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä