The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ipanat vaakatasossa(y):love:

Mun pakarat ja minä ihan kuittipoikkiväsyjä:barefoot:

Juoksuomppu ei taija ihan riittää aamuun asti:unsure::notworthy:..

..eli lämpimään suihkuun - nyt rötvään kyllä huolella kun oon kalikkakin joka paikasta:oops: - ja kuorrutan itteni pitkillä villasukilla ja tolla pitkällä villatakilla ja jos jaksan niin teen iltapalaakin ennen humpsahtamista unikuville:)....


Sitten kun ite oot siinä vaiheessa että pääkköses tapaa pehmeen tyynyses niin - hyvää yötä sulle, näe kauniita unia ja nuku hyvin:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
*kummankohan Roosa valitsi:rolleyes:*
Ei ollut lopulta edes vaikea päätös.

Hirsi-unelma oli ihan kamala! Tontti pohjois-rinteessä. Etelänpuolta varjostivat naapuritalon isot puut. Talo itsessään oli toki "idyllinen" mutta lattia heilui siihen malliin että ois pitänyt aloittaa siitä. Viisitoista tonnia ei ois riittänyt remppabudjettiin, ois mennyt ainakin toinen samanmoinen.

Mutta se seiskytluvun tuotos oli ihan kiva. Kaikki oli suht ennallaan. Sauna oli saunana eikä kylppärissä ollut edes suihkua.Kosteat tilat siis voi olettaa homeettomiksi. Keittiön puuliesi on myös ollut jatkuvassa käytössä joten mä saan yhä aamukahvini silleen että voin lämmittää jalkoja tulen loimussa.

Nyssit se käsiraha kasaan ja muuttamaan!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta

Roosalle onnea valinnasta ja hyvä vaan kun et seuranna tunteita = mun valintaa:oops:

Täällä yhensortin tuittupää yrittää syyä aamupala skyrriä vaikka mieli tekis hieroo se seinään ja heittää juustoleipä perässä (vaan en heitä kun on ohut herkku:coffee::coffee: ).
Harvoin muuten minä herään aamuäreenä...murr prkl!!:cautious:

 
Huomenta

Roosalle onnea valinnasta ja hyvä vaan kun et seuranna tunteita = mun valintaa:oops:

Täällä yhensortin tuittupää yrittää syyä aamupala skyrriä vaikka mieli tekis hieroo se seinään ja heittää juustoleipä perässä (vaan en heitä kun on ohut herkku:coffee::coffee: ).
Harvoin muuten minä herään aamuäreenä...murr prkl!!:cautious:


Skyrristä kyl tuleekin pahalle tuulelle. Niiiiiiiiiin kuivaa se on!

Ja olihan se sydämen ääni. Kuvassa talo näytti hyvältä mutta tunne muuttui kun asteli huojuvalle lattialle. Pelotti, että putoaa lautojen läpi sinne pimeään pottukellariin. :D

Ja toi toinen taas. Se oli niinko mummola. Tuoksuikin puuhellalle ja etäisesti kardemummapullalle. Paljon valoa. Sellainen missä on hyvä asua!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä