NiinpäXTiiä mitä siellä öllismöttiäisiä kohta vilistää
NiinpäXTiiä mitä siellä öllismöttiäisiä kohta vilistää
Täällä pyörii semmosia tolkuttoman suuria. Meidän autotallissa lurkki yksi sellainen paksukinttuinen yksilö. Julmetun kokoinen! Se vieläpä ekalla kerralla pääsi livahtamaan johonkin rakoseen. Ei olllut kaukana minullakaan, se kiljuminen. Muistinko mainita, että se oli ISO?
Seuraavana päivänä se perkule yritti vielä kömpiä takaisin. Se oli ISO!
Laitoin nauruhymiön vaikka oikeesti oon ihan ilmeellä lukenut tuota juttua täälläTäällä pyörii semmosia tolkuttoman suuria monivärisiä hämiksiä. Meidän autossa lurkki yksi sellainen, ruskea-/valkoraidallinen, paksukinttuinen yksilö. Julmetun kokoinen! Se vieläpä ekalla kerralla pääsi livahtamaan autossa johonkin rakoseen ja matkakumppani kiljui koko loppumatkan ihan hysteerisenä. Ei olllut kaukana minullakaan, se kiljuminen. Muistinko mainita, että se hämähäkki oli ISO?
Seuraavana päivänä se kipitti auton aurinkolipassa ja sain pysäytettyä auton syrjään ja napattua kynällä sen autosta pois. Se perkule yritti vielä kömpiä takaisin autoon, joten liukenin sukka syylärissä paikan päältä. Se hämähäkki oli ISO!
Onkohan nuo maahanmuuttajat raahanneet niitä jostain tuolta etelämmästä? Ja onkohan ne jotain myrkkyhämähäkkejä?
HöhVoihan paska,mun pakettia ei saa toimitettua automaattiin,koska on täynnä automaatti
Niinpä
Tuon takia? Miksi? Mie olen niin pehmeä ja herkkä.Vaiha nimimerkki
Mä haen aina samana päivänä kun tulee ilmoitus paketista.Niinpä
Vituttaa,kun ihmiset ei käy pakettiaan hakemassa ja sen takia muiden paketit mahdu eikä saa pakettia
Mulla on ollut käytössä kauan sitten pms-oireisiin Sepia- valmiste. Se laitetaan kielen alle sulamaan. Määrät neuvoo myyjä. Ihan kumma juttu, mut ne kaikki vaan hävisiVoi plääh päähän koskee & itkettää
Menkat alkaa varmaan 4-6 pv päästä.
Ärsyttää nämä pms oireet.
Tuon takia? Miksi? Mie olen niin pehmeä ja herkkä.
AhaSiis mä puhun _h y ö n t e i s i s t ä_ ja tässä tapauksessa erityisesti olen ihastunut Hä-mä-häk-kei-hin.
aha jaahas, heti kun sängyssä käy nukkumassa ees pienen tovin niin jo ollaan hämähäkeillä kiusaamassa ja ronklailemassa
hämis raukkaIltaa Minulla ei ole noin niinkuin yleensä mitään hämähäkkejä vastaan, mutta viime yönä kohtasin erittäin ällön tapauksen. Menin yöllä vessaan ja vaikka laitoin valot, niin se kammotus ei hätkähtänyt. Erittäin iso ja pulska lyhytkoipinen hämis piti leiriä vessan lattialla.
Mies kävi tappamassa sen, kun itseä se ällötti
Eeeeeiiihhh!!Iltaa Minulla ei ole noin niinkuin yleensä mitään hämähäkkejä vastaan, mutta viime yönä kohtasin erittäin ällön tapauksen. Menin yöllä vessaan ja vaikka laitoin valot, niin se kammotus ei hätkähtänyt. Erittäin iso ja pulska lyhytkoipinen hämis piti leiriä vessan lattialla.
Mies kävi tappamassa sen, kun itseä se ällötti