vierailija
Tottahan toki talossa pitää tehdä lujasti sähkötöitä että liittymän kolmivaiheistamisesta olisi mitään hyötyä.Olis kiva tietää, miten nykyään. Ne tauluthan tarvii olla ajantasalla kuitenkin...
Tottahan toki talossa pitää tehdä lujasti sähkötöitä että liittymän kolmivaiheistamisesta olisi mitään hyötyä.Olis kiva tietää, miten nykyään. Ne tauluthan tarvii olla ajantasalla kuitenkin...
Eikai se haittaa, jos ikkunan saa auki ja ääni kulkee?
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/uusi-hittisovellus-urkkii-salaa-tietoja-6671950
Mutta eri asia, jos et saa itse vaihdettua tuota vaippaa
Sähköliesi ja lämminvesivaraaja nyt eivät paljoa sähkötöitä vaadi mutta valovirtavehkeinä ovat jokseenkin tehottomia.Tottahan toki talossa pitää tehdä lujasti sähkötöitä että liittymän kolmivaiheistamisesta olisi mitään hyötyä.
Kolme vierailijaa tai sit yks innostui keskustelemaan itsekseen. No, ajatushan kulkeekin usein pätkittäinSähköliesi ja lämminvesivaraaja nyt eivät paljoa sähkötöitä vaadi mutta valovirtavehkeinä ovat jokseenkin tehottomia.
Muista ottaa huomioon tämäkin, tämän päivän uutisista:No mutta nyt pitää kiitää työmaalle.
Mä kerron teille illalla tai viimeistään huomenna, kumpi vaihtoehto tuntui livenä paremmalta.
Olisit ottanut kiinni ja vienyt ulos.Kyllä Pate osaa
tui tui, meniskö päiväunilel vai tappaisko jonkun, kas siinäpä pulma
Aamulla.meillä.oli.olkkarissa.järkyttävän.suuri.musta.hämähäkki.mikä.oli.vissiin.täynnä.munia...ja mun keskimmäisen mielestä sellainen kuuluu luontoon joten tottakai hän päästi sen hirviön pakoon ja nyt se on jossain kirjahyllyn takana!! Mikä hemmetin luonto mun koti on??? Mä en ala jos ne kuoriutuu ja alakerta on täynnä mustia pikkupiruja
https://static.ilcdn.fi/ulkomaat/huntsman2_270717_PN_ul.jpgOlisit ottanut kiinni ja vienyt ulos.
Mutta jos ne syövät kaikki lentävät ötökät?
Jaa minäkö koskisin hämähäkkiin?? Ennemmin nukun teltassa tuolla pihamaalla kuin kosken yhteenkään ötökkäänOlisit ottanut kiinni ja vienyt ulos.
Mutta jos ne syövät kaikki lentävät ötökät?
Lasin ja paperin avulla.Jaa minäkö koskisin hämähäkkiin?? Ennemmin nukun teltassa tuola pihamaalla kuin kosken yhteenkään ötökkään
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/tiede-älä-tapa-hyödyllistä-apuria-hämähäkit-syövät-enemmän-ötököitä-kuin-ihmiset-lihaa-1.182405K kas siinäpä pulma
--- Mikä hemmetin luonto mun koti on??? Mä en ala jos ne kuoriutuu ja alakerta on täynnä mustia pikkupiruja
Onko suomessa tuollaisia? Muuten kuin terraariossa?https://static.ilcdn.fi/ulkomaat/huntsman2_270717_PN_ul.jpg
*ei ole tarkkaa tietoa sen 8-jalkaisen koosta*
Juu ei emmä pysty olemaan ollenkaan niin lähellä niitä että uskaltaisin ees yrittää mitään koskemisia millään..entäs jos ne hyppää ja tulee iholle? Niin että mitäs mä sitten teen ja sitten ne vipeltää hirmu kyytiä kaikenmaailman koloihin ja kohta ne löytyy sisuskaluista..juu eiLasin ja paperin avulla.
Kotimaisissa rypäleissä ei ole, mutta kaupan viinirypäleistä tulee tällaisia:Onko suomessa tuollaisia? Muuten kuin terraariossa?
Puhutko yhä hämähäkeistä? Tuo teksti käy miehiinkin.Juu ei emmä pysty olemaan ollenkaan niin lähellä niitä että uskaltaisin ees yrittää mitään koskemisia millään..entäs jos ne hyppää ja tulee iholle? Niin että mitäs mä sitten teen ja sitten ne vipeltää hirmu kyytiä kaikenmaailman koloihin ja kohta ne löytyy sisuskaluista..juu ei
Siis mä puhun _h y ö n t e i s i s t ä_ ja tässä tapauksessa erityisesti Hä-mä-hä-keis-tä.Puhutko yhä hämähäkeistä? Tuo teksti käy miehiinkin.
Höh, ei sitten.Juu ei emmä pysty olemaan ollenkaan niin lähellä niitä että uskaltaisin ees yrittää mitään koskemisia millään..entäs jos ne hyppää ja tulee iholle? Niin että mitäs mä sitten teen ja sitten ne vipeltää hirmu kyytiä kaikenmaailman koloihin ja kohta ne löytyy sisuskaluista..juu ei
Hällä mielikuvitus alkoi laukkaamaan.Siis mä puhun _h y ö n t e i s i s t ä_ ja tässä tapauksessa erityisesti Hä-mä-hä-keis-tä.
Tiiä mitä siellä öllismöttiäisiä kohta vilistääKyllä Pate osaa
tui tui, meniskö päiväunilel vai tappaisko jonkun, kas siinäpä pulma
Aamulla.meillä.oli.olkkarissa.järkyttävän.suuri.musta.hämähäkki.mikä.oli.vissiin.täynnä.munia...ja mun keskimmäisen mielestä sellainen kuuluu luontoon joten tottakai hän päästi sen hirviön pakoon ja nyt se on jossain kirjahyllyn takana!! Mikä hemmetin luonto mun koti on??? Mä en ala jos ne kuoriutuu ja alakerta on täynnä mustia pikkupiruja
Täällä pyörii semmosia tolkuttoman suuria monivärisiä hämiksiä. Meidän autossa lurkki yksi sellainen, ruskea-/valkoraidallinen, paksukinttuinen yksilö. Julmetun kokoinen! Se vieläpä ekalla kerralla pääsi livahtamaan autossa johonkin rakoseen ja matkakumppani kiljui koko loppumatkan ihan hysteerisenä. Ei olllut kaukana minullakaan, se kiljuminen. Muistinko mainita, että se hämähäkki oli ISO?Ei se siellä turhaan ole: jotakin herkkua kyttää siellä, itseään pienempää yleensä. Eväspussit kiinni ensin...
Hämähäkit tosiaan ovat hyödyllisiä otuksia, kun syövät ne öttiäiset, mitä sinä - ehkä tietämättäsi - ruokit
Tuossa ei mielikuvitusta tarvittu.Hällä mielikuvitus alkoi laukkaamaan.