IhanaaHuomenta tulipa nukuttua makeasti. Heräsin, kun mies herätti ja kysyi, enkö tiedä mitä kello on
Hyvähän se vain ois jos esim.hoitavilla neuloilla pääsee irti särky- ja tulehduslääkkeiden syömisestä. Säännöllisesti kun kävis hierojalla koko kropan jumit läpi ja siihen lisäis tarvittaessa akupunktio/naprapaattihoidot niin varmasti vähenis apteekin ovien aukaisemiset. Unohtamatta säännöllistä liikuntaa ja laadukasta lepoa ja ravitsevaa, kroppaa huoltavaa ravintoaTäytyy tutustua tuohon akupuntioon lisää. Taito on kuitenkin vanhempi kuin länsimaalainen lääketiede.
Tavoite on selvitä tämän selän kanssa kokonaan ilman lääkkeitä. Aika hyvin pärjäänkin jo.Hyvähän se vain ois jos esim.hoitavilla neuloilla pääsee irti särky- ja tulehduslääkkeiden syömisestä. Säännöllisesti kun kävis hierojalla koko kropan jumit läpi ja siihen lisäis tarvittaessa akupunktio/naprapaattihoidot niin varmasti vähenis apteekin ovien aukaisemiset. Unohtamatta säännöllistä liikuntaa ja laadukasta lepoa ja ravitsevaa, kroppaa huoltavaa ravintoa
Totta. Korsettilihakset siis kuntoon jotta paketti pysyy kasassaTavoite on selvitä tämän selän kanssa kokonaan ilman lääkkeitä. Aika hyvin pärjäänkin jo.
Selkä, se on elinikäinen projekti.
Hei, mimmosta tarjontaa siellä on esim.kansalaisopiston liikuntapaletissa? Koko perheen jumppaa?En käy enää kuntosalilla, siinä varmaan syy viimeaikojen kipuiluun. Eli kuormitus versus liikunta ei ole balanssissa. Uusi paikka on hakusessa, joka sopisi perheelliselle.
Kunnossa on, mutta vaatisi jatkuvaa ylläpitoa. Mun skolioottinen selkä on hankala, mutta sillä mennään, loppuun asti. Tässä iässä onneksi jo tiedän itselle toimivat liikuntamuodot. Laiskuus vaan ottaa välillä niskalenkin. Laiskuus, väärä kuormitus, huonosti nukkuminen, väärä syöminen saa aikaan sellaisen alaspäin vetävän huonon kierteen.Totta. Korsettilihakset siis kuntoon jotta paketti pysyy kasassa
Ei noista ole mulle apua. Itsellä toimii vain jooga, kuntosaliharjoittelunja manipulaatioterapia. Tämä on hyvä sekoitus.Hei, mimmosta tarjontaa siellä on esim.kansalaisopiston liikuntapaletissa? Koko perheen jumppaa?
Suunta on kuitenkin hyvä kun sulla on tietoisuutta asiasta. Hankalaksi yhtälöksihän tuo menee itsekullakin kun pitäis löytyä sijaa itsehuollolle kiireisessä arjessa.Kunnossa on, mutta vaatisi jatkuvaa ylläpitoa. Mun skolioottinen selkä on hankala, mutta sillä mennään, loppuun asti. Tässä iässä onneksi jo tiedän itselle toimivat liikuntamuodot. Laiskuus vaan ottaa välillä niskalenkin. Laiskuus, väärä kuormitus, huonosti nukkuminen, väärä syöminen saa aikaan sellaisen alaspäin vetävän huonon kierteen.
Jos vain itseni huoltaisin, niin eihän tässä olisi ongelmaa. Liikkuisin edelleen sen 10 tuntia viikossa, mitä ennen perhettä.Suunta on kuitenkin hyvä kun sulla on tietoisuutta asiasta. Hankalaksi yhtälöksihän tuo menee itsekullakin kun pitäis löytyä sijaa itsehuollolle kiireisessä arjessa.
Oukkidoukki.Ei noista ole mulle apua. Itsellä toimii vain jooga, kuntosaliharjoittelunja manipulaatioterapia. Tämä on hyvä sekoitus.
Kotona sohva vetää magneetin lailla. Sitten on kotityöt. Läksyt. Iltapalat. Yms yms tekosyitä löytyyOukkidoukki.
Pikkutoffonen mukaan joogaan? Vanhempana? Kotona voi tietty tehdä jo yhdessä harjoitteita...
Kuulostaa tutultaKotona sohva vetää magneetin lailla. Sitten on kotityöt. Läksyt. Iltapalat. Yms yms tekosyitä löytyy
Onhan noita, joo. Yksin joogaaminen on tylsää eli ei toimi kotona. Olen kokeillut.Onhan noita joogajuttuja netissäkin vaikka kuinka. Jopa henkilökohtaisella valmentajalla, sen kun laittaa kameran päälle.
Mutta kun! En mä ainakaan taivu kaikkiin ihmeasentoihin ja tajua välillä katsomatta että miten kintun piti ollakaan tai käden tai selän eikä joogaamisesta tule yhtikäs mitään.
Näin on. Koti on rentoutumisen alue, suorittaminen tapahtuu muualla.Kuulostaa tutulta
Lepokin kun on tarpeen, ei sitä parane unohtaa. Eli sohvahetketkin sallittuja