• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vaikka nuo linkit ei ole mulle,niin tänään jos vähän rajoittaisit jookos kookos. :D Eiköhän hää itsekkin löydä tietoa kun jos haluaa.
Kiitos :)
Nykysysteemi toimii just niin: osakkeenomistajat määräävät algoritmit. Ei siinä terveydellä ole mitään tekemistä, vaan t u l o k s e l l a.
Pääasia, että saadaan mahdollisimman nuoret elinkautislääkityksen pariin, esim takrolimuusi, vaikka koirakin kuolee, kun sitä nuolaisee.
 
Huomenta!
Ihan töttöröö olo. Heräsin ekan kerran klo 7 kun päätä jomotti ja ettei olis pahentunut kun oli oksettava olo niin otin pillerin ja sen veti tajun kankaalle ja nukuin yli kymppiin.Huonosti nukuin muuten. Pitäis ottaa niskasta kii ja yrittää edes vähän siivota.Ja pestä yks koneellinen pyykkii. Yh. Niin ja käydä suihkussa kun illalla ei vaan jaksanut.
 
Softy
Huomenta!
Ihan töttöröö olo. Heräsin ekan kerran klo 7 kun päätä jomotti ja ettei olis pahentunut kun oli oksettava olo niin otin pillerin ja sen veti tajun kankaalle ja nukuin yli kymppiin.Huonosti nukuin muuten. Pitäis ottaa niskasta kii ja yrittää edes vähän siivota.Ja pestä yks koneellinen pyykkii. Yh. Niin ja käydä suihkussa kun illalla ei vaan jaksanut.
Mikä pilleri vie tajun kankalle?
Mulla sama juttu paitsi ei ole pää kipeä.
 
Huomenta!
Ihan töttöröö olo. Heräsin ekan kerran klo 7 kun päätä jomotti ja ettei olis pahentunut kun oli oksettava olo niin otin pillerin ja sen veti tajun kankaalle ja nukuin yli kymppiin.Huonosti nukuin muuten. Pitäis ottaa niskasta kii ja yrittää edes vähän siivota.Ja pestä yks koneellinen pyykkii. Yh. Niin ja käydä suihkussa kun illalla ei vaan jaksanut.
Höh,halaus
 
vierailija
Mutta onko pakko laittaa kaikki terveyden neuvonnat tähän ketjuun? Tee oma ketju heille joille vastaat vaikka eivät ole pyytäneet neuvoasi.
Satun tietämään useampia ihmisiä, joille lääkäri on määrännyt niitä lihasralaksantteja, vaikka ne ovat vasta-aiheisia heille. Se tieto siis ei mene perille edes heidän kautta:devil:
Pakkausselostettahan ei voi edes lukea itse siellä vastaanotolla eikä apteekissa, vaan sitten vasta kun on sen ostanut ja avannut :confused:
 
Softy
Satun tietämään useampia ihmisiä, joille lääkäri on määrännyt niitä lihasralaksantteja, vaikka ne ovat vasta-aiheisia heille. Se tieto siis ei mene perille edes heidän kautta:devil:
Pakkausselostettahan ei voi edes lukea itse siellä vastaanotolla eikä apteekissa, vaan sitten vasta kun on sen ostanut ja avannut :confused:
Miksi sä tuosta puhut? Pakkausselosteen löytää netistä. Puhelimella voi katsoa ennen apteekkiin menoa. Jos on netti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä