• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hirrrweetä hässäkkähärdelliä keittiössä:D...nälkäisiä ipanoita ja heiluvia käsiä ja jalkoja ja "äiti..onks tää huppari nyt..mimmonen tää on??" -välikyssäriä yhdeltä hurmurilta:confused::D....tää nyt tuntuu niin tyttö- jutulta että:love::rolleyes:...

Se on parempi antaa tuon hyeenalaum...öh..ipanalauman saada olonsa kohdilleen rauhassa, mä joudan tankkaamaan myöhemminkin...
 
Softy
Hirrrweetä hässäkkähärdelliä keittiössä:D...nälkäisiä ipanoita ja heiluvia käsiä ja jalkoja ja "äiti..onks tää huppari nyt..mimmonen tää on??" -välikyssäriä yhdeltä hurmurilta:confused::D....tää nyt tuntuu niin tyttö- jutulta että:love::rolleyes:...

Se on parempi antaa tuon hyeenalaum...öh..ipanalauman saada olonsa kohdilleen rauhassa, mä joudan tankkaamaan myöhemminkin...
Täällä nukkuu 2 teiniä. :D
 
Hyvä :D
Myös teetä? :alien: Mites sä molempia? Mä pidän myös teestä. Mutta aamulla pitää saada kahvia.
Mä tykkään teestä:)
..mutta mun nukkumiset meni taas harakoille eli yliöveriväsypirteenä menin nukkumaan niin hataraa horrostelua se oli..

Kahvia pitää vähän saada jos erehtyisin heräämään:barefoot:..


Sitäpaitti tää on luksusta :). Aamupalailu. Arkiaamuna kun...nojoo:oops::notworthy:..
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä