Miksi käyt lukemassa tätä vitun perseilyklubia. Eikö ois helpompi pysyä poissa?Kiitos!
Kerrankin asiaa tässä V-TUN PERSEILYKLUBISSA
äläs nyt höpise siellä..! Hyvä että tarkenet kunnolla, mulla taas on varpaat ihan kalikat..nöy nöytä.Ja nyt mun on hiki...taitaa mummotauti tehdä tuloaan
Äly hoi, jos se on ylläpitäjä niin duunin puolesta on vaan luettava.Miksi käyt lukemassa tätä vitun perseilyklubia. Eikö ois helpompi pysyä poissa?
Ei.Kiitos!
Kerrankin asiaa tässä V-TUN PERSEILYKLUBISSA
Ai niin, Elena, heikunkeikun...kuuleppa kun oot ihannii väärässä kun tuo Arkonan biisi ei ookkaan mitään örinää ollenkaan . Kuunteleppa oikeesti...Örinälle alapeukku ja muille musiikeille yläpeukku
ja nyt hilppasen nukkumatin maille
onko pyypyy kipiä?Ai niin, Elena, heikunkeikun...kuuleppa kun oot ihannii väärässä kun tuo Arkonan biisi ei ookkaan mitään örinää ollenkaan . Kuunteleppa oikeesti...
Nii-i. Mitäs mä sanoin. Lälläspyy sitten vaan, mites se suu nyt pannaan mitähähtäh
Kuuntele joskus Esim Arkonaa ja Tyr:in biisejä, silleen mitä ne laulaa niissä. Ja Dimmua, dimmua kans!ai niin mun piti sinne nukkumaan mennä, mutta täällä mä vaan musiikkia kuuntelen ja jakelen örinälle alapeukkuja....no melkein jo sängyssä
Mä yritin kuunnella sitä joskus mut sitten tuli tunne niinkun joku ois yrittänä raiskata korvakäytäviä ja siihen se yritys sitten loppuiAi niin, Elena, heikunkeikun...kuuleppa kun oot ihannii väärässä kun tuo Arkonan biisi ei ookkaan mitään örinää ollenkaan . Kuunteleppa oikeesti...
Nii-i. Mitäs mä sanoin. Lälläspyy sitten vaan, mites se suu nyt pannaan mitähähtäh
...ettäkö.....mikä paikkakoonko pyypyy kipiä?
Nyt se korkki jo kiinni!Kuuntele joskus Esim Arkonaa ja Tyr:in biisejä, silleen mitä ne laulaa niissä. Ja Dimmua, dimmua kans!
You dont know the poWer of the dark side
Mä yritin kuunnella sitä joskus mut sitten tuli tunne niinkun joku ois yrittänä raiskata korvakäytäviä ja siihen se yritys sitten loppui
Nyt se korkki jo kiinni!
Ai hitsi..Mä yritin kuunnella sitä joskus mut sitten tuli tunne niinkun joku ois yrittänä raiskata korvakäytäviä ja siihen se yritys sitten loppui
Juu ei ei ja eiAi hitsi..
Sitten pittää aloitta jollakin Antti Tuihkulla vai mikä se on ja siitä JVG sit keekkiin sitten. Ehkä sen jälkeen mutta vain ehkä pystyt kuuntelemaan oikeaa musiikkia.
Ei se mitäänPidän oikeasti tästä
ookoo mä yritän mutt jos saat alapeukun et sitte suutu!!!Pidän oikeasti tästä
Eli siis suoraan BehemothiinJuu ei ei ja ei