• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ylläpito ei anna laittaa tietoa niistä lääkkeistä. Haluavat sun sairastuvan vakavasti. Olen yrittänyt moneen kertaan, mutta sanaakaan ei mene läpi. Asiankannattaja on siis paikalla:whistle:
 
Mä oon niin väsy ja poikki etten jaksa edes suihkuun mennä enkä nukkumaankaan kun tänäyönä ei uni tule ja jos tulee niin taatusti näen unia jotka ei ole kivoja:(
:unsure:
...möyhennä se peitto ainakin semmoseks pehmeen isoksi pesäksi ympärilles ja ota tyyny halittavaksi...*halaa*...mä ainakin niin toivon että kuitenkin saisit edes vähän nukuttua ja näkisit hyviä unia:barefoot:
 
:unsure:
...möyhennä se peitto ainakin semmoseks pehmeen isoksi pesäksi ympärilles ja ota tyyny halittavaksi...*halaa*...mä ainakin niin toivon että kuitenkin saisit edes vähän nukuttua ja näkisit hyviä unia:barefoot:
Ei oo peittoa vaan pussilakana.Tosin pitää varmaan kohta ottaa peitto taas käyttöön kun kaks viimestä yötä olen heränny ihan järkyttävään kylmyyteen mut ollu niin väsy etten oo jaksanu keskellä yötä ruveta väsää peittoa pussilakanan sisään.Ja ilmman pussilakanaa pelkäl peitol en tykkää.
 
Toinen hyvä (nätti/kaunis/jotenkin vetoava) näyttelijä ois mutta ei ole mittään biisiä hänestä siis laitan tään sitte:
Ovatten miun listalla toi eka niin kolmonen ja kakkonen Aniston mistä ei löytyny mitään biisiä.
Tällä mennään ja tää voiski olla nelonen sitte. Ihana laulu, ihana laulaja.
Hän joka on eka niin tietää sen ittekki niin ei tartte tässä sitä välttämättä kertua
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei oo peittoa vaan pussilakana.Tosin pitää varmaan kohta ottaa peitto taas käyttöön kun kaks viimestä yötä olen heränny ihan järkyttävään kylmyyteen mut ollu niin väsy etten oo jaksanu keskellä yötä ruveta väsää peittoa pussilakanan sisään.Ja ilmman pussilakanaa pelkäl peitol en tykkää.
Laita ihmeessä peitto käyttöön tai sitten jotkut ihanan pehmeet unisukat:)

Nyt on ollu nää parit viimoset päivät jotenkin viileitä, eilen ainakin täällä tuuli niin pirun kylmästi että mulla meni loppupäivä palellessa...yökin meni ens alkuun ketturoidessa ja hytistessä, peitto ei meinannu millään lämmittää mutta olin kuitenkin muutamaksi tunniksi urvahtanut.

Aivan liian aikainen aamu kyllä oli aikas kamalan unihöttöinen:barefoot::D...
 
Toinen hyvä (nätti/kaunis/jotenkin vetoava) näyttelijä ois mutta ei ole mittään biisiä hänestä siis laitan tään sitte:
Ovatten miun listalla toi eka niin kolmonen ja kakkonen Aniston mistä ei löytyny mitään biisiä.
Tällä mennään ja tää voiski olla nelonen sitte. Ihana laulu, ihana laulaja.
Hän joka on eka niin tietää sen ittekki niin ei tartte tässä sitä välttämättä kertua
Oisko tossa sitä Aniston- biisiä:rolleyes::)...?

 
Laita ihmeessä peitto käyttöön tai sitten jotkut ihanan pehmeet unisukat:)

Nyt on ollu nää parit viimoset päivät jotenkin viileitä, eilen ainakin täällä tuuli niin pirun kylmästi että mulla meni loppupäivä palellessa...yökin meni ens alkuun ketturoidessa ja hytistessä, peitto ei meinannu millään lämmittää mutta olin kuitenkin muutamaksi tunniksi urvahtanut.

Aivan liian aikainen aamu kyllä oli aikas kamalan unihöttöinen:barefoot::D...
Ja nyt mun on hiki...taitaa mummotauti tehdä tuloaan:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä