Kiitti muruetukäteen
Kiitti muruetukäteen
HalausSe ei parane...ikinä.
uuuuu uuu uuu ja whitfiuu *viheltelee päälle* Niin sitä mennään vaan saunaan harrastamaan vähän ''lemmenleikkejä'' että tui tui vaanEhkäpä ,sopivasti on synttärisaunakin ihan mua varten
harvemmin mäkään oon syönyt sellasia sopivan kosteita rintalihaksia...siis kanan
Miten sä teet sen sitten sellaseks ettei jää kurkkuun kiinni?
Mullepa selitettiin joskus että mistä toi biisi kertoo Myös Doorsilta vähän samansuuntainen on kuulema vissiin tää:
Eli sä oot ollu aina töissäaikatauluongelmia.
Tällä kertaa en ole ainoa syyllinen. Toki mullakin on nyt yllättävän paljon normaaleille ihmisille kuuluvia menoja. Jostain syystä ne kaikki ajoittuu tähän syksyyn. Kohta pääsee taas viettään omaa elämää ihan rauhassa.Eli sä oot ollu aina töissä
No juu,kunhan härnään sua vaan noista töistä aina kun tulee esiin En mä pahallla sitä Jääny kai traumoja työnarkkaristaTällä kertaa en ole ainoa syyllinen. Toki mullakin on nyt yllättävän paljon normaaleille ihmisille kuuluvia menoja. Jostain syystä ne kaikki ajoittuu tähän syksyyn. Kohta pääsee taas viettään omaa elämää ihan rauhassa.
Mulla taas alaselkä ollut koko päivän ihan jumissa, pitäs saada kunnon hieronta niihin ympärillä oleviin lihaksiin niin auttais.On ollut hitaanpuoleinen päivä. Jotain naksahti selästä aamusella ja yhtään asentoa ei löydy, mikä ei tuottaisi kipua. Nyt kotona ja kunnon kipulääkkeet peliin.
Mä luulen, että kohta tulee asiaa naprapaatille. Mutta kokeillaan ensin kipulääkkeet ja relaksantit.Mulla taas alaselkä ollut koko päivän ihan jumissa, pitäs saada kunnon hieronta niihin ympärillä oleviin lihaksiin niin auttais.
Joo,nukutaan niin pitkään ku nukuttaa tai muuta hyvä aamupala,hyvää ruokaa ja yhessä oloa,kakkua,sipsiä,saunaParty for two kuulostaa oikein hyvältä