Mä tuoksun vaniljalta ...ja ihanalta
Mä tuoksun vaniljalta ...ja ihanalta
ja minä kookokselleMä tuoksun vaniljalta ...ja ihanalta
Algomalla on hupullinen, musta canvaspusero ja punaraitaset villasukat.Päivää
Bussissa matkalla kohti Helsinkiä
Sinne näytetään sateita tälle päivälle mut mulla on mukana hieno kirkkaan keltanen hupullinen sadeviitta
Eikö muuta ole päällä? Missä housut ja kengätAlgomalla on hupullinen, musta canvaspusero ja punaraitaset villasukat.
Mulla tummansiniset farkut, musta paita jossa jotain kuvioita, musta keinonahkatakki, siniset tennarit ja sininen laukku.Algomalla on hupullinen, musta canvaspusero ja punaraitaset villasukat.
KiitosFamipalalle kivaa viikonloppua
Kumpparit olis hyvät. Äsken ripotteli. Mutta ei nyt juuri. Voi olla, että selkenee. Mutta sää ei tunnelmaa pilaa.Kiitos
Kiitos
Aion pitää hauskaa ja tanssia
Oli ilma sit mikä tahansa
Mulla päällä pitkä tpaita ja polviin ulottuvat risaiset vaaleansinisetfarkut missä on oikein teinimeiningillä peppupuolellakin reikäMulla tummansiniset farkut, musta paita jossa jotain kuvioita, musta keinonahkatakki, siniset tennarit ja sininen laukku.
Ei pilaa eiKumpparit olis hyvät. Äsken ripotteli. Mutta ei nyt juuri. Voi olla, että selkenee. Mutta sää ei tunnelmaa pilaa.
Mulla vaaleat kapeet farkut,sininen t-paita,pinkit sukat.Mulla päällä pitkä tpaita ja polviin ulottuvat risaiset vaaleansinisetfarkut missä on oikein teinimeiningillä peppupuolellakin reikä
muoks. tpaita on muuten musta paitsi tossa eessä on sellanen iso uninalle
Niin pittääKiitos
Kiitos
Aion pitää hauskaa ja tanssia
Oli ilma sit mikä tahansa
Niin mmmm katoin just että tolla nallukalla on vielä kainalossa joku pinkinsävyinen sytäntyyny ja sitä rutistelee unimyssy päässäMulla vaaleat kapeet farkut,sininen t-paita,pinkit sukat.
Awww uninalle
Kalliilla hinnalla saa hyvät tuoksut kaupan päälleTuli noista tennareista mieleen että miks niissä on joku ihan oma ihana tuoksunsa...siis niissä aidoissa tennareissa...hyvänen aika mä saatan usein pysähtyä cittarin tennarihyllyilläkin vaan imppaamaan sitä ihanaa kenkien tuoksua nenääni kuin mikäkin kenkänisti