• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotipäivä eessä joten sen kunniaks Jussii:love:

Ulkona sumuinen aamu...oma pääkin tuntuu sumuiselta ja ajatukset myllertää, joten siinä mielessä sää sopii olotilaan ihan loistavasti:ninja::oops:

Kahvin:coffee: ( = Mällinaamahymiö) jälkeen vois mennä suihkuun:love:
 
Siivouspäivää pukkaa,mie jo oon tasoja pyhkinyt,tiskannu,keittiön matto on ulkona. Pölyjä pitäis pyyhkiä ja imuroida, lattiat pyyhkäistä. :D

Illalla teen täytekakun valmiiksi, prismalla pittää käyvä loppuostoksia. :unsure::rolleyes:

Aamuksi tehä valmiiksi taikinat joko sämpylöihin tai muutamaan suolaiseen & makeaan muffiniin :p
Tai jos pienet taikinat,niin noihin kaikkiin :oops:
 
Mulla tummansiniset farkut, musta paita jossa jotain kuvioita, musta keinonahkatakki, siniset tennarit ja sininen laukku.
Mulla päällä pitkä tpaita ja polviin ulottuvat risaiset vaaleansinisetfarkut missä on oikein teinimeiningillä peppupuolellakin reikä:unsure:

muoks. tpaita on muuten musta paitsi tossa eessä on sellanen iso uninalle:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Tuli noista tennareista mieleen että miks niissä on joku ihan oma ihana tuoksunsa...siis niissä aidoissa tennareissa...hyvänen aika mä saatan usein pysähtyä cittarin tennarihyllyilläkin vaan imppaamaan sitä ihanaa kenkien tuoksua nenääni kuin mikäkin kenkänisti:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä