• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kahvia :coffee:
Ostin jo täytekakku & kaurakeksi tarpeet. (y)
Saa nähdä onnistuuko gluteeniton kaurakeksi & kakkupohja :unsure::(
Ostin kaurajauhoja ja gluteenitonta hienoa jauhoa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pistä villapökät jalkaan niin ei peba jäädy
Emmä saa unta villavaatteet päällä, hyvä kun saa olla ees kevyempääkään päällä :eek:
On kun mä lämmitin sen :love:
Joo kiitos siitä:love::love:
Syksyistä päivää sinne.
Töissä olin ja kävin lääkärissä luomen takia. On värimuutosta,niin kuin arvelin.
Voi olla hyvänlaatuista mutta poistetaan.
Lääkäri ei itse uskaltanut leikata,kun on suonia lähellä ja tulee painetta kävelessä,niin ei haava aukee vahingossa.
Parin kk sisällä tulee kuhtu ihotautilääkärille tai kirurgille poistoon.
Ei tuohon oikein muuta voi kun halin antaa:unsure::unsure: *antaa*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais

Moi*tassuttelee paikalle villatakissa ja -sukissa*:)

Pehmeen lämmintä torstaita sulle kaiken tämän kylmän tuulenpuhuripuuskaisuuden keskelle. Ota lämmintä juotavaa, vaikka kaakaota, hymistele tovi ja hae hyvää oloa itsellesi koska - ...




....oot ansainnu sen, senkin ihuna ihminen siellä:love:
 

Moi*tassuttelee paikalle villatakissa ja -sukissa*:)

Pehmeen lämmintä torstaita sulle kaiken tämän kylmän tuulenpuhuripuuskaisuuden keskelle. Ota lämmintä juotavaa, vaikka kaakaota, hymistele tovi ja hae hyvää oloa itsellesi koska - ...




....oot ansainnu sen, senkin ihuna ihminen siellä:love:
Miks mä luin ton kohan että sä tassuttelet paikalle villatakissa ja unnutat?o_O Silmissä varmaan joku ylimääränen rispi tai katupölyvä kun tassuttelin kotiin piiiitkän matkan ja autot mennä huristeli ohi ja mää siellä sivussa ihan pienenä:notworthy: *Sopottelee eikä oikein väsyneenä ees muista enää mitä kirjotteli tähän viestiin ensimmäiseks*:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
@Kais *halitusrutistus*
Hyvä kun näytit ja hyvä kun nopeasti luomen poistivat:)
Hyvissä käsissä oot(y)
...ja vielä paremmissa kun kaappaset mister Kaisn kainaloon:love:
Viellä ei lääkäri poistanut,kun ei itse uskaltanut leikata :D
Verisuonia lähellä ja kävelessä olis painetta tullut jalkaan & haava olis saattanut aueta.
Parin kk sisällä kutsuu ihotautilääkäri tai kirurgi leikkaukseen :)
Sitä ootellaan seuraava
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Miks mä luin ton kohan että sä tassuttelet paikalle villatakissa ja unnutat?o_O Silmissä varmaan joku ylimääränen rispi tai katupölyvä kun tassuttelin kotiin piiiitkän matkan ja autot mennä huristeli ohi ja mää siellä sivussa ihan pienenä:notworthy: *Sopottelee eikä oikein väsyneenä ees muista enää mitä kirjotteli tähän viestiin ensimmäiseks*:oops:
:cautious: optikolle, nainen...tai sit syömään, nälkä niin että näköä haittaa...


Miten muka saat s u k i s t a aikaiseksi unnutukseno_O, senkin perwopirkko:D
 
Viellä ei lääkäri poistanut,kun ei itse uskaltanut leikata :D
Verisuonia lähellä ja kävelessä olis painetta tullut jalkaan & haava olis saattanut aueta.
Parin kk sisällä kutsuu ihotautilääkäri tai kirurgi leikkaukseen :)
Sitä ootellaan seuraava
Eli mä keulin tilanteessa kun tohkeissani olin käynnistäsi :)..eli en osaa lukea:D
No, sitten ootellaan tässä yhessä leikkausaikaa höpistellen ja oleillen, pian se aika menee:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä