Joo,niin on hyvä poistaa.Hyvä kun poistetaan niin ei tarvitse miettiä sitä
Toivottavasti sieltä nyt ei löydy mitään pahanlaatuista
Joo,niin on hyvä poistaa.Hyvä kun poistetaan niin ei tarvitse miettiä sitä
Pidetään peukkuja ettei löytyisi. Inhottavaa aina miettiä tuollaisia mutta toivottavasti poistoaika tulee pianJoo,niin on hyvä poistaa.
Toivottavasti sieltä nyt ei löydy mitään pahanlaatuista
Jep,eipä täs auta kuin toivoo ja jos jotain löytyy niin,no sitten katotaan mitä tuleePidetään peukkuja ettei löytyisi. Inhottavaa aina miettiä tuollaisia mutta toivottavasti poistoaika tulee pian
Emmä saa unta villavaatteet päällä, hyvä kun saa olla ees kevyempääkään päälläPistä villapökät jalkaan niin ei peba jäädy
Joo kiitos siitäOn kun mä lämmitin sen
Ei tuohon oikein muuta voi kun halin antaa *antaa*Syksyistä päivää sinne.
Töissä olin ja kävin lääkärissä luomen takia. On värimuutosta,niin kuin arvelin.
Voi olla hyvänlaatuista mutta poistetaan.
Lääkäri ei itse uskaltanut leikata,kun on suonia lähellä ja tulee painetta kävelessä,niin ei haava aukee vahingossa.
Parin kk sisällä tulee kuhtu ihotautilääkärille tai kirurgille poistoon.
Aha, tee sit nuotio lämmittämään makkariaEmmä saa unta villavaatteet päällä, hyvä kun saa olla ees kevyempääkään päällä
Mussukka
Moi*tassuttelee paikalle villatakissa ja -sukissa*
Pehmeen lämmintä torstaita sulle kaiken tämän kylmän tuulenpuhuripuuskaisuuden keskelle. Ota lämmintä juotavaa, vaikka kaakaota, hymistele tovi ja hae hyvää oloa itsellesi koska - ...
....oot ansainnu sen, senkin ihuna ihminen siellä
Miks mä luin ton kohan että sä tassuttelet paikalle villatakissa ja unnutat? Silmissä varmaan joku ylimääränen rispi tai katupölyvä kun tassuttelin kotiin piiiitkän matkan ja autot mennä huristeli ohi ja mää siellä sivussa ihan pienenä *Sopottelee eikä oikein väsyneenä ees muista enää mitä kirjotteli tähän viestiin ensimmäiseks*
Moi*tassuttelee paikalle villatakissa ja -sukissa*
Pehmeen lämmintä torstaita sulle kaiken tämän kylmän tuulenpuhuripuuskaisuuden keskelle. Ota lämmintä juotavaa, vaikka kaakaota, hymistele tovi ja hae hyvää oloa itsellesi koska - ...
....oot ansainnu sen, senkin ihuna ihminen siellä
Viellä ei lääkäri poistanut,kun ei itse uskaltanut leikata@Kais *halitusrutistus*
Hyvä kun näytit ja hyvä kun nopeasti luomen poistivat
Hyvissä käsissä oot
...ja vielä paremmissa kun kaappaset mister Kaisn kainaloon
Niin, sie sielläMussukka
optikolle, nainen...tai sit syömään, nälkä niin että näköä haittaa...Miks mä luin ton kohan että sä tassuttelet paikalle villatakissa ja unnutat? Silmissä varmaan joku ylimääränen rispi tai katupölyvä kun tassuttelin kotiin piiiitkän matkan ja autot mennä huristeli ohi ja mää siellä sivussa ihan pienenä *Sopottelee eikä oikein väsyneenä ees muista enää mitä kirjotteli tähän viestiin ensimmäiseks*
Sitähän mä tässä just ihmettelinoptikolle, nainen...tai sit syömään, nälkä niin että näköä haittaa...
Miten muka saat s u k i s t a aikaiseksi unnutuksen, senkin perwopirkko
Eli mä keulin tilanteessa kun tohkeissani olin käynnistäsi ..eli en osaa lukeaViellä ei lääkäri poistanut,kun ei itse uskaltanut leikata
Verisuonia lähellä ja kävelessä olis painetta tullut jalkaan & haava olis saattanut aueta.
Parin kk sisällä kutsuu ihotautilääkäri tai kirurgi leikkaukseen
Sitä ootellaan seuraava
Ei sitä kuppia!!!!!Sitähän mä tässä just ihmettelin
Ja mä syön just...sellasta knorrin kuumaakuppia
Sitähän mä tässä just ihmettelin
Ja mä syön just...sellasta knorrin kuumaakuppia
No niimpäEi sitä kuppia!!!!!
Vaan sen kupin sisältö...mieluummin...
Hyvin kaikki menee, mulle joskus lekuri sanoi kanssa yhestä luomesta joka muuttui ettei ne aina onneks merkitse mitään pahaa ja ei se luo mi ainakaan siitä pahentunut. Mutta hyvä kun poistavat sen.Kiitos murut
JuuhEli mä keulin tilanteessa kun tohkeissani olin käynnistäsi ..eli en osaa lukea
No, sitten ootellaan tässä yhessä leikkausaikaa höpistellen ja oleillen, pian se aika menee
Tietysti sisältöEi sitä kuppia!!!!!
Vaan sen kupin sisältö...mieluummin...
Joo,samoin sanoi tuo mun lekuriHyvin kaikki menee, mulle joskus lekuri sanoi kanssa yhestä luomesta joka muuttui ettei ne aina onneks merkitse mitään pahaa ja ei se luo mi ainakaan siitä pahentunut. Mutta hyvä kun poistavat sen.
Susta niin tiiä mitä saat aikaiseks oravaintona järsiä...puolsokkeena nälästä, ressukkaTietysti sisältö