Söit ohutta herkkua samalla kun lenkkeilit?
joo oli heikko
Jospa vielä pääsette näkeen niin sitten tietäisit miltä tuntuuNiinpä. Mä nyt vaan ajattelin et oltas nyt sit nähty niin näkis miltä tuntuu.Eikai kerta haittaa tekis kun nyt vaan miettiny et miltähän tuntuis nyt nähdä.En mä sitä kuitenkaan kosinu
Tai vaihtaa välillä eri värisiinTuskin 2-3kilosta porkkanoita vielä oranssiksi muuttuu.
pööh...
Eikun heräsin..pitäs olla virkee pikku peipponen ja mä haluaisin mennä vaan takasin peiton alle nukkumaanOnko sinulla krapuls?
Mihin aikaan töihin?Eikun heräsin..pitäs olla virkee pikku peipponen ja mä haluaisin mennä vaan takasin peiton alle nukkumaan
No mutt tästä se lähtee taas
krapula muka...*jupisee*
Sydän klikkaus tuosta biisistä, ei niinkään takapuoli kylmänä olemisesta ja kissan kynsistä
Tuossa kaikille aamumusiikit korville....heräsin tuo päässä soiden, takapuoli kylmänä kun oli peitto lähtenyt päältä pois ja kissan kynnet pohkeita nipistellen..mokoma kehrääjä
Eikun heräsin..pitäs olla virkee pikku peipponen ja mä haluaisin mennä vaan takasin peiton alle nukkumaan
No mutt tästä se lähtee taas
krapula muka...*jupisee*
En mä sitä katso oli siinä mitä tahansa.
Pistä villapökät jalkaan niin ei peba jäädyTuossa kaikille aamumusiikit korville....heräsin tuo päässä soiden, takapuoli kylmänä kun oli peitto lähtenyt päältä pois ja kissan kynnet pohkeita nipistellen..mokoma kehrääjä
On kun mä lämmitin senJoko Elenan peppu on lämmennyt?
Hyvä kun poistetaan niin ei tarvitse miettiä sitäSyksyistä päivää sinne.
Töissä olin ja kävin lääkärissä luomen takia. On värimuutosta,niin kuin arvelin.
Voi olla hyvänlaatuista mutta poistetaan.
Lääkäri ei itse uskaltanut leikata,kun on suonia lähellä ja tulee painetta kävelessä,niin ei haava aukee vahingossa.
Parin kk sisällä tulee kuhtu ihotautilääkärille tai kirurgille poistoon.