Mun ei vieläkään tee mieli makeaa vaikka puhutte herkuista.
Oli oikeasti toimia dieetti! Makeanhimokin on mennyttä elämää!
Nyt tekee sitten mieli jotain namia, kiitos vaan kovasti mielikuvasta
Mitä sä söit dieetin aikana?Mun ei vieläkään tee mieli makeaa vaikka puhutte herkuista.
Rehuja, täysjyväviljaa muttei vehnää, lihaa, kalaa, kanaa, munaa, papuja sun muita, siemeniä, hedelmiä, marjoja, hyvälaatuisia öljyjä. Enkä yhtään sokeria.Mitä sä söit dieetin aikana?
Ihan normiruokavalio, viljat ainoastaan kaura käy. Söitkö pähkinöitä? Oliko kahvi sallittu? Entä juusto?Rehuja, täysjyväviljaa muttei vehnää, lihaa, kalaa, kanaa, munaa, papuja sun muita, siemeniä, hedelmiä, marjoja, hyvälaatuisia öljyjä. Enkä yhtään sokeria.
Tää on ihana <3Tää on myös hyvä
Ei mitään maitotuotteita, riisistä tehty vegejuusto kävi.Ihan normiruokavalio, viljat ainoastaan kaura käy. Söitkö pähkinöitä? Oliko kahvi sallittu? Entä juusto?
Aika tiukka ohjelma sulla ollut. En jaksaisi tuota.Ei mitään maitotuotteita, riisistä tehty vegejuusto kävi.
Ma-ti popsittiin täysjyväviljoja,rehuja, hedelmiä, marjoja ja rasvatonta proteiinia. Ideana siis tankata pitkäketjuisia hiilihydraatteja
Ke-to pelkästään rehuja, mielellään paljon vihreitä sellaisia sekä rasvatonta proteiinia. sitruunaa ja limeä. Ainoa poikkeus oli sallittu lohi jossa edes vähän rasvaa. Pointtina siis tällä kertaa protskut ja rasvanpoltto.
Ja loppuviikko hyviä rasvoja jokaisella aterialla ja välipalalla ja muuta kohtuudella. Silloin siis pähkinät ja siemenet ja avokado ja oliiviöljy sun muut olivat todella sallittujen listalla.
Koko jutun pointtina saada aineenvaihdunta toimimaan kunnolla ja tuntui toimivan! Haylie Pomroyn dieetti, 2:2:3-seksikin mainittu. Feissarissa on oma ryhmä jos jotakuta kiinnostaa enemmän.
Aika rouhee tyyli. Teettekö itse?
Tomnen! Tuollainen sisustus tuollaisia sänkyrunkoja tulee mun pikkutalon vintille jos mä sen saan. Poislukien toi susi-tyyny. Penskat saavat ite valita mieluisat tyynyt.
Mä jaksoin 23 päivää ja 28 ois pitänyt jaksaa.Aika tiukka ohjelma sulla ollut. En jaksaisi tuota.
Tietysti! Ja pakkokin, ei oo rahaa moisesta muille maksaa.Aika rouhee tyyli. Teettekö itse?
Eikö toi olis parempi
Tomnen! Tuollainen sisustus tuollaisia sänkyrunkoja tulee mun pikkutalon vintille jos mä sen saan. Poislukien toi susi-tyyny. Penskat saavat ite valita mieluisat tyynyt.
Mikä sua hermostuttaa? *kyselee ja kuuntelee kesäpanoo*Iltaa!
Väsytttää ja olen hermostunut
Mikä sua hermostuttaa? *kyselee ja kuuntelee kesäpanoo*