• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
En mä sitä katso oli siinä mitä tahansa.
perunakuidussa on glyfosaattia ym sellaista, mitä ei pidä kenenkään syödä. Homeenestoineet ja perunan omatkin gykolakaloidit ovat juuri siinä pinnassa, mikä täytyy kuoria pois ennen syömistä. Syngenta ja Novartis ovat samaa firmaa - täytyy tietää. Ei se ole salaliitto, vaan perusasia, minkä pohjalta business toimii.
 
vierailija
Mä oon tavallaan vähän kade tosta paulan elämänkatsomuksesta. Kun elämä on yhtä salaliittoa niin se ei oo lainkaan niin tylsää ja tavallista.

Ja ajatella! Meillä, palstalaisilla, on siinä vielä varsin suuri rooli. Ollaan niinko tähtiä konsanaan!
Eikun sananvapaudesta olen todella huolestunut. Sitähän ei ole oikeasti olemassa, vaikka ette sitä itse ehtisi näkemäänkään.
 
vierailija
Kävin tuossa yks aamu hakemassa kahvia baarista ja huomasin, että lompakko oli unohtunut kotiin niin tiskineoti sanoi, että juo nyt kuiten kin se kahvis.
Tänä aamuna samassa paikassa, ei taasenkaan ollut rahaa niin tuli ihan outo mies ja maksoi mun kahvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä