Ihan kun lukis jotain pervoa sarjislehteä ...vaikka en kyllä oo koskaan lukenut mutta tollasiaa ne varmaan olisJaa kui?
Ihan kun lukis jotain pervoa sarjislehteä ...vaikka en kyllä oo koskaan lukenut mutta tollasiaa ne varmaan olisJaa kui?
Enhän mä sitä kysyny
Ihan kun lukis jotain pervoa sarjislehteä ...vaikka en kyllä oo koskaan lukenut mutta tollasiaa ne varmaan olis
Niin tosiaan, onkohan se kumista tehty? KumirättisEiku tarkotin että rättis ei voi olla oikea.
JaaMulla ois yks kaveri vapaana nyt, se on vähä mun tyyppinen, tiedoksi vaan
Mä kutsun niitä grillitassuja aina hikitassuiks, noku mitäs näyttävät niin hikoilevaisilta aina
No jätän väliin kiitos vaan.Mulle riittää kun yks rättis kertoo jalkalampun panemisista.Mulla ois yks kaveri vapaana nyt, se on vähä mun tyyppinen, tiedoksi vaan
Kumirättis ja kumibarbaraNiin tosiaan, onkohan se kumista tehty? Kumirättis
No on, pervolla tavallaan kiltti poikaVaikka ei sillä,nyt kun on tottunut jo rättiksen juttuihin niin onhan se aika hellyyttävä tapaus omalla tavalla
Niinkuin sinä ja kisu ja softy kilttejä tyttöjäNo on, pervolla tavallaan kiltti poika
Kiltti perwoNo on, pervolla tavallaan kiltti poika
Siis tarkoitat kilttejä tuhmia tyttöjäNiinkuin sinä ja kisu ja softy kilttejä tyttöjä
Niin juurih..Niinkuin sinä ja varsinkin sinä, kiltti tyttö
Jatkuuko?! Jee!Huomenna muuten jatkuu Emmerdale
Huomenna muuten jatkuu salatut elämät
Siveyden sipuli.Niinkuin sinä ja kisu ja softy kilttejä tyttöjä
Seppo palaa pihliskadulle
Sitähän juuri tarkoitin kunSiis tarkoitat kilttejä tuhmia tyttöjä
Aivan niinSiveyden sipuli.
Seppo palaa pihliskadulle