Ite muuten huidoit ne tänne, sä oot kiekunu niistä aikasemminkin ja mä näin tommosen olohuoneen ikkunassa eilen päivällä. Poistin sen kyllä semantein!ai sielläkin on niitä?? Sä lähetit ne tänne?? Miksi ihmeessä? *kiekasee*
Ite muuten huidoit ne tänne, sä oot kiekunu niistä aikasemminkin ja mä näin tommosen olohuoneen ikkunassa eilen päivällä. Poistin sen kyllä semantein!ai sielläkin on niitä?? Sä lähetit ne tänne?? Miksi ihmeessä? *kiekasee*
Uuh..Nipistänkö peffasta?
Ei oo! Kirsisääski on ihan vaaraton mutta toi peräpääpistiäisheikkinen on ihan yks piru öttiäiseks!Se on varmaan hankisääski, kato googlesta
Juon tässä nyt sitä k i v e n n ä i s v e t t ä *tavaa kirjain kirjaimelta ettei taas kuvitella jotain aivan omiaan* ja suunnittelen suihkuun menoaEnkä kyllä pyllyilly...vaikka onhan sekin toisin...
Mee syömään siitä nyt!!!Kahvia kuppiis ja paljon!!
Niin on ihan hirvee jättiläinenEi oo! Kirsisääski on ihan vaaraton mutta toi peräpääpistiäisheikkinen on ihan yks piru öttiäiseks!
Mulla kypsyy ohrapuuro.Taidanpa ryhtyä kattelemaan jotain ruokaa naamaan
Mitähän ne on? Mäntypistiäisiä?Ite muuten huidoit ne tänne, sä oot kiekunu niistä aikasemminkin ja mä näin tommosen olohuoneen ikkunassa eilen päivällä. Poistin sen kyllä semantein!
Niin no, metsään vois mennä jos Majurikin menee. Ei siäl viitsi yksin olla....aaaahhhaaaaa...tuli ihan niin Rättis mieleen nuista teijen kommenteis...*ufopääkkönen*..näinköhän pukkais taukoa??
Mutta mä puistun nyt suihkuun
Ihanaa viileetä vettä saa kohta..pakko varmaan jotenki saada tehdyksi jääpalojakin
Pehmeetä sunnuntaita sulle
ok.Mä en tiiä mikä toi on, ei se ole mikään tavan tenkanen. Ensimmäisen kerran elämässäni näin tänä kesänä vasta noitan.
Luovuus on kaunis asia.Juon tässä nyt sitä V O D K A A *tavaa kirjain kirjaimelta ettei mene kännissä pieleen* ja suunnittelen suttunaaman tekoa. Otin tussit esiin.
Sitä ollaan näköjään sitten herätty sielläkin päässäLuovuus on kaunis asia.
Sitä ollaan näköjään sitten herätty sielläkin päässä
Paheksun!!Syöty, juotu ja naitu tofu maapähkinäkastikkeessa & *piip* että on hyvää
Meinasin orkut saada,mut nukahin kesken.
Niih,ei ihmePanetuttaa!!
Huomaako sen muka jostain?Niih,ei ihme
Elenalla on anttilan kuvastot tahmaisella koirankorvalla sielläNiih,ei ihme