Niin onkin yhä edelleen ihana...hänkinIhana
Mä vähän muokkasin edellisestä viestistä sitä s u n vastausta
Niin mitä viestiä??! Kuinka monennetta??
pistä se ronklaussormes lomalle, johan sille pukkaa jo stressiä ja toimintajäykkyyttäkin...
Niin onkin yhä edelleen ihana...hänkinIhana
Mä vähän muokkasin edellisestä viestistä sitä s u n vastausta
Karviaiset on hyviäSeli seli ja napu napu Täällä on karviaiset jo kypsiä
Suksi kuuseen.Menkää metsään
Vois sielläkin käydä kyllä pyörähtämässä...hirvikärpäsiä vaan on kuulema oli pitää laittaa kikkurapöwwönen nutturalle hupun sisään...mutta mulla on hiukan tuonnempana treffit koripallokentällä ton yhden komistuksen kanssa niin...sitä sitten tiiä joutaisko sinne mettään...Menkää metsään
Nipistänkö peffasta?Suksi kuuseen.
Menkää metsään
...aaaahhhaaaaa...tuli ihan niin Rättis mieleen nuista teijen kommenteis...*ufopääkkönen*..näinköhän pukkais taukoa??Suksi kuuseen.
*ojentaa pehmeetä vilttiä*Nipistänkö peffasta?
Juup,niin on hyvää ja tietää mitä siinä leiväs on & tosiaan tuoksutIte tehty leipä onkin hyvää
Ja se tuoksumusiikki
Mä voisinkin tänään leipoo sämpylöitä
...aaaahhhaaaaa...tuli ihan niin Rättis mieleen nuista teijen kommenteis...*ufopääkkönen*..näinköhän pukkais taukoa??
Ainaha voi repiä miehen vaatteet,ei siihen tarvia villitystä eikä fllunssaaJaaha että sama villiys mikä Kisussa oli viimeyönä tarttui nyt suhun, onkohan se joku uus flunssa?
Älä nyt hyvä mies...miten sitä nyt naamaan...kun suuhun, siihen ammottavaan aukkoon mikä on keskellä naamataulua suurinpiirtein...Taidanpa ryhtyä kattelemaan jotain ruokaa naamaan
Mitäs tänne, virkistyin kummasti kun tänne eksyi sellanen metriheikkinen lentävä hyttynen jolla oli toista metriä pitkä piikki takapuolessa
Niinpä niin ja diipa daapa, siellä vaan pyllisteltiin viimeyönä ihmisille ja nyt väitellään ettei olla tehty sitten yhtään mitäänNiin onkin yhä edelleen ihana...hänkin
Niin mitä viestiä??! Kuinka monennetta??
pistä se ronklaussormes lomalle, johan sille pukkaa jo stressiä ja toimintajäykkyyttäkin...
Ai se sun pikanen?Pikasetkin toimiiTauko tekee hyvää, mie pidin muutama päivä takaperin,
Mä en tiiä mikä toi on, ei se ole mikään tavan hyttynynen...ensimmäisen kerran elämässäni näin tänä kesänä vasta noitaHyttysellä on kylläkin se piikki nokassa
Eikäkun siis...joo hyttysellä on se piikki etupäässä mutta toi öttiäinen on oikeesti semmonen metriheikkinen ja sillä on jumalaton survinpiikkinen peräpäässäHyttysellä on kylläkin se piikki nokassa
awwwww tuota teijjän kahen romanttista sananvaihtooSuksi kuuseen.
ai sielläkin on niitä?? Sä lähetit ne tänne?? Miksi ihmeessä? *kiekasee*Eikäkun siis...joo hyttysellä on se piikki etupäässä mutta toi öttiäinen on oikeesti semmonen metriheikkinen ja sillä on jumalaton survinpiikkinen peräpäässä
Ja se muuten sattuu kun se ehtii pökkimään...!!
Enkä kyllä pyllyilly...vaikka onhan sekin toisin...Niinpä niin ja diipa daapa, siellä vaan pyllisteltiin viimeyönä ihmisille ja nyt väitellään ettei olla tehty sitten yhtään mitään
Mä en tiiä mikä toi on, ei se ole mikään tavan hyttynynen...ensimmäisen kerran elämässäni näin tänä kesänä vasta noita