• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:
..mulla oli kyllä pitsillistä alussa mutku meni ilmasto liika trooppiseks....hittojakos mä asujani selittelemään mutta konttaukset ja kiekumiset oot teheny sä...ja sen huutamisenkin muistat ite ihan päin mättähiä:cautious:...yks joikas alkuun äärikimakkaa mukamas Tarzan- huutoa ja sitten "I'm the She Tarzan where's my He Jane???!!"

Jotain rajaa nainen ny oikeesti heiii...:cautious:
Oi Tarzan:love:*unohtaa koko muun maailman ja alkaa haaveilemaan Congon kuumista viidakoista ja hikisestä liaaniveikosta*:coffee::coffee:
 
Juu-u, en mä juonunna muuta kuin vettä viime yönä, kivennäisvettä :eek: Mitä se kisu on menny nyt tekemään, laittanut jotain salaa muitten juomiin kun täällä luullaan jo vaikka ja mitä?!:alien:
K i v e n n ä i s v e t t ä:rolleyes:*tirsktyrsk*
Jep ja juujuu ja..:D

Mutta - korjataan nyt tämäkin(y)
Ihan nätisti hipistelin ja huolehdin ite mun ihunasta kuplivaispirskahtelevaisesta juomastani:)
 
En oo etes ehtiny aamupalaakaan ottamaan !!! kun mun pitää siivota ja oikoa vääriä käsitysaatoksia musta kun s ä höpiset ihan:cautious:...kukkusia...

Ulkona paistaa sitäpaitti aurinko:love:
Siellä taitaa sataa kun olot on tommosia...vinkuraisia:oops:
No samasta syystä mä oo kerenny ees aatella kahvia kun pitää täällä oikoa väärinkäsityksiä viimeyöstä.....:D :D:cautious:
K i v e n n ä i s v e t t ä:rolleyes:*tirsktyrsk*
Jep ja juujuu ja..:D

Mutta - korjataan nyt tämäkin(y)
Ihan nätisti hipistelin ja pyllistelin ohikulkijoille ja huolehdin ite mun ihunasta kuplivaispirskahtelevaisesta juomastani:)
:rolleyes:
Niin kivennäisvettä? :cautious:Mitäs hauskaa siinä sanassa on?:D:D:confused:
 
No samasta syystä mä oo kerenny ees aatella kahvia kun pitää täällä oikoa väärinkäsityksiä viimeyöstä.....:D :D:cautious:

Niin kivennäisvettä? :cautious:Mitäs hauskaa siinä sanassa on?:D:D:confused:
Ekaan: :cautious:*huokaa*...toivotonta:rolleyes::D
:love:...siskolikkanen...

Tokaan: Ei ni mitn hauskaa. Tylsä sanahan se on. Paaaljon parempi oli se kun mun pikkuhurmuri kailottaa kiekas kirkkaalla ipanaäänellään kaupassa mummotkin kumoon jotta "...äiti..otetaanko taas KIVESVETTÄ??!!
:D
 
Ekaan: :cautious:*huokaa*...toivotonta:rolleyes::D
:love:...siskolikkanen...

Tokaan: Ei ni mitn hauskaa. Tylsä sanahan se on. Paaaljon parempi oli se kun mun pikkuhurmuri kailottaa kiekas kirkkaalla ipanaäänellään kaupassa mummotkin kumoon jotta "...äiti..otetaanko taas KIVESVETTÄ??!!
:D
Ihana :D :D
Mä vähän muokkasin edellisestä viestistä sitä s u n vastausta:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
Jaaha että sama villiys mikä Kisussa oli viimeyönä tarttui nyt suhun:cautious:, onkohan se joku uus flunssa?:unsure:
*ufopääkkönen*
En. Oo. Viimeyönä. Repiny. Kenenkään. Vaatteita.!!!
Jösses sentään...niitä omia pitsillisiä kyllä venkuloin ja tuonnempana kyllä poisti...m i k s i mä tämmösiä menen täällä tunnustelemaan:eek::oops:


Muttamutta...semmosessa oikeessa tilassa ja tilanteessa ja oikeen ihmisen kanssa tommonenkin ois kiih...jaa, olikohan pakkasessa mulla vielä karviaismarjoja..pensaissa ei oo vielä kypsiä...
 
*ufopääkkönen*
En. Oo. Viimeyönä. Repiny. Kenenkään. Vaatteita.!!!
Jösses sentään...niitä omia pitsillisiä kyllä venkuloin ja tuonnempana kyllä poisti...m i k s i mä tämmösiä menen täällä tunnustelemaan:eek::oops:


Muttamutta...semmosessa oikeessa tilassa ja tilanteessa ja oikeen ihmisen kanssa tommonenkin ois kiih...jaa, olikohan pakkasessa mulla vielä karviaismarjoja..pensaissa ei oo vielä kypsiä...
Seli seli ja napu napu :D Täällä on karviaiset jo kypsiä :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä