• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta mussukat :love:
Jaahas,sitä on ketjussa yöllä valvottu ja tuhmailtu. :eek::D
Yöllä pitäis nukkua tai tehä jottain sängyssä eikä riekkua ketjussa :eek::D

Vaatteet on päällä ja kahvi & tuorepuuro nautittu :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Joo, toi Ellu on vielä niin teininen että sitä pitää hiukan vahtia kun riekkuu ja rällää:)
Jaahas että mua täällä paheksutaan, menikö se muisti sitte kuitenki häh mitä?:cautious: Pitäskö muistutella vähän siitä kuka se konttaili ja tanssi nakuna pitkin pöytiä ja hihkui ikkunasta ohikulkijoille kuinka ''Im Queen of the world!!'':eek::D
 
...???!!!...niinku mitäkähä*piipittääsopertaa*...tostahan saa nyt erheellisenvirheellisesti semmoisen kuvan että*haukkoo henkeä palkeisiinsa*....m i n ä*ufopääkkönen*...oisin mukamas....*pysty sanomaankan*


:oops:...ihan nätisti sievästi olin seurustelemassa teijen yökyöpeleitten kanssa...
Sen siitä saa kun nautiskelee pullollisen kuplivaa *halaa* :love::love:siinä menee sitten koko muistikuva ja vaatteet ja aatteet viheltäen vaan ikkunasta pihakoivuun:unsure:
 
Huomenta mussukat :love:
Jaahas,sitä on ketjussa yöllä valvottu ja tuhmailtu. :eek::D
Yöllä pitäis nukkua tai tehä jottain sängyssä eikä riekkua ketjussa :eek::D

Vaatteet on päällä ja kahvi & tuorepuuro nautittu :coffee:
En tiiä mitä ketjua oot menny lukemahan:cautious:...en oo meinaa m ä tuhmaillu ollenkaan, nih.


Tosin..en oo vielä ehtiny aamupalaa syyä, niin luin ihan selkeesti että oot "..kahvi&tuorepuuro naitu":notworthy:

Verensokerit o n alhaalla, anteeks:barefoot:
 
Jaahas että mua täällä paheksutaan, menikö se muisti sitte kuitenki häh mitä?:cautious: Pitäskö muistutella vähän siitä kuka se konttaili ja tanssi nakuna pitkin pöytiä ja hihkui ikkunasta ohikulkijoille kuinka ''Im Queen of the world!!'':eek::D
:cautious:
..mulla oli kyllä pitsillistä alussa mutku meni ilmasto liika trooppiseks....hittojakos mä asujani selittelemään mutta konttaukset ja kiekumiset oot teheny sä...ja sen huutamisenkin muistat ite ihan päin mättähiä:cautious:...yks joikas alkuun äärikimakkaa mukamas Tarzan- huutoa ja sitten "I'm the She Tarzan where's my He Jane???!!"

Jotain rajaa nainen ny oikeesti heiii...:cautious:
 
En tiiä mitä ketjua oot menny lukemahan:cautious:...en oo meinaa m ä tuhmaillu ollenkaan, nih.


Tosin..en oo vielä ehtiny aamupalaa syyä, niin luin ihan selkeesti että oot "..kahvi&tuorepuuro naitu":notworthy:

Verensokerit o n alhaalla, anteeks:barefoot:
Teijän riekkumisesta, ryyppämisestä ja tuhmailuista ihan luin :rolleyes::unsure::LOL:
Mokomat :whistle::rolleyes::geek:
Kahvia & tuorepuuroa ylleensä kai nautitaan :eek: naijaan sit muuten :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä